دانلود PC Info 3.7.5.714 x86/x64 – نمایش کامل مشخصات سیستم

دانلود PC Info 3.0.2.2000 x86/x64 - نمایش کاملا مشخصات سیستم

 

دانلود PC Info

| نرم افزار نمایش کامل مشخصات سیستم |

 

PC Info 3.7.5.714 x86/x64 نام نرم افزاری است که می‌تواند کامل‌ترین مشخصات و جزئیات را از سخت‌افزار و نرم‌افزار سیستم به شما نمایش دهد. اگر شما هم به تازگی یک سیستم کامپیوتری جدید را خریداری کرده‌اید، لازم است اطلاعاتی بسیار کامل از جزئی‌ترین ویژگی‌های سیستم به دست آورید. نرم‌افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، قادر است حتی جزئی‌ترین ویژگی‌های سیستم را در دسته‌بندی‌هایی بسیار دقیق به شما نمایش دهد تا بتوانید از نقاط قوت یا ضعف سیستم خود مطلع شوید.

این نرم‌افزار می‌تواند در زمانی کوتاه، سیستم کامپیوتری شما را اسکن کرده و اطلاعاتی دقیق را از سیستم به شما ارائه دهد. در واقع شما می‌توانید به مشخصاتی کامل از کارت گرافیک، مادربرد، پردازنده، کارت صدا، شبکه،‌تنظیمات سیستم و … دسترسی سریع داشته باشید.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PC Info را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PC Info :

– اسکن سریع سیستم

– دسترسی سریع به سرویس‌ها و برنامه‌های مختلف از طریق نرم‌افزار

– امکان تغییر در پوسته نرم‌افزار

– نمایش تمامی مشخصات سیستم

– نمایش اطلاعات نرم‌افزار و سخت‌افزار

– سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11/13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR