دانلود Dragonrise Games YoloMouse 1.6.0.0 x64 – تغییر نشانگر موس در حین بازی

دانلود Dragonrise Games YoloMouse 1.6.0.0 x64 - تغییر نشانگر موس در حین بازی

 

دانلود Dragonrise Games YoloMouse

| تغییر نشانگر موس در حین بازی |

 

Dragonrise Games YoloMouse 1.6.0.0 x64 نام یک ابزار جدید و کاربردی برای گیمرها است که به کمک آن می‌توانید نشانگر موس خود را بسته به سلیقه‌تان تغییر دهید. همانطور که می‌أانید، نشانگر موس در سیستم‌عامل ویندوز یک شکل ظاهری ساده و مشابه در تمامی سیستم‌ها دارد که ممکن است آن را در بازی‌]ای خود گم کنید. در برخی سکانس از بازی‌ها که پس‌زمینه‌ی شلوغی دارند، احتمال گم کردن نشانگر موس بسیار بالاست و این موضوع می‌تواند تجربه کاربر از بازی را تحت تاثیر قرار دهد. یکی از راه‌هایی که گیمرها برای حل این مشکل به سراغ آن می‌روند، تغییر دادن نشانگر موس است که در این مطلب یکی از بهترین ابزارها برای این کار را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

این ابزار کوچک و کاربردی به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید نشانگر موس خود را با افکت‌هایی جذاب و زیبا تغییر دهید؛ به گونه‌ای که نشانگر موس در هر صفحه و یا پس زمینه‌ای قابل مشاهده باشد. کاربران در تب و تاب بازی، دیگر هیچگاه نشانگر موس خود را گم نخواهند کرد و به سرعت می‌توان نمایه مربوطه را دید. اگر که به دنبال ابزاری برای ساخت و یا تغییر دادن نشانگر موس هستید تا در بازی‌ها بهترین تجربه را برایتان به همراه داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار مخصوص و کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Dragonrise Games YoloMouse را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Dragonrise Games YoloMouse :

– دارا بودن تعداد 11 نشانگر پیش‌فرض

– دارا بودن 3 لایه اضافه برای قرارگیری بر روی نشانگر انتخابی

– امکان انتخاب رنگ‌های مختلف برای هر نشانگر

– امکان استفاده از نشانگرهای طراحی شده توسط دیگر کاربران

– قابلیت تغییر سایز نشانگر موس

– امکان ساخت نشانگر اختصاصی برای کاربر

– پشتیبانی از سیستم‌های چند مانیتوره

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Dragonrise Games YoloMouse.cover1  300x169 - دانلود Dragonrise Games YoloMouse 1.6.0.0 x64 - تغییر نشانگر موس در حین بازی Dragonrise Games YoloMouse.cover2  300x169 - دانلود Dragonrise Games YoloMouse 1.6.0.0 x64 - تغییر نشانگر موس در حین بازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR