دانلود E-Z Contact Book 5.1.3.82 – نرم افزار دفتر تلفن و مدیریت مخاطبین

دانلود E-Z Contact Book 5.1.3.82 - نرم افزار دفتر تلفن و مدیریت مخاطبین

 

دانلود E-Z Contact Book

| نرم افزار دفتر تلفن و مدیریت مخاطبین |

 

E-Z Contact Book 5.1.3.82 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی مدیریت مخاطبین، شماره تماس و راه‌های ارتباطی با آنان است که با دارا بودن امکاناتی جامع و کامل، کلیه انتظارات شما را در این زمینه برآورده می‌کند. این ابزار، یک نرم افزار مدیریت مخاطبین قدرتمند که به کاربر امکانی می‌دهد تا بتواند مخاطبین خود را به صورت سازماندهی شده مدیریت کرده و اطلاعات مربوط به آنها را ذخیره و دسترسی داشته باشند. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند مشخصات شخصی مخاطبین خود را وارد کنند که از جمله این اطلاعات می‌توان به نام، شماره تلفن، آدرس، ایمیل و سایر اطلاعات تماس آن‌ها اشاره کرد. همچنین، این نرم افزار قابلیت ایجاد گروه‌های مخاطبین را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند مخاطبین خود را بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف مدیریت کنند.

علاوه بر این، نرم افزار مذکور امکانات دیگری نیز دارد که به کاربران کمک می‌کند در مدیریت مخاطبین بهتر عمل کنند. این امکانات شامل ایجاد یادآور و تسک‌ها، ایجاد گزارشات و لیست‌های مخاطبین، امکان جستجو و فیلتر کردن مخاطبین، و همچنین پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات است. در کل، این ابزار یک نرم افزار کاربردی و ساده برای مدیریت مخاطبین که با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند به راحتی اطلاعات مخاطبین خود را مدیریت کنند و به سادگی به آنها دسترسی داشته باشند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار E-Z Contact Book را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار E-Z Contact Book :

– امکان نگهداری، ایجاد و ویرایش اطلاعات مخاطبان

– قابلیت درج نام، نام خانوادگی، راه‌های ارتباط (تماس) و …

– امکان مدیریت اطلاعات مخاطبان به صورت گروهی

– امکان اکسپورت گرفتن از لیست مخاطبان در فرمت‌های CSV, vCard, Microsoft Outlook و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

E Z Contact Book.cover1  300x199 - دانلود E-Z Contact Book 5.1.3.82 - نرم افزار دفتر تلفن و مدیریت مخاطبین E Z Contact Book.cover2  300x221 - دانلود E-Z Contact Book 5.1.3.82 - نرم افزار دفتر تلفن و مدیریت مخاطبین

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR