دانلود SchedulerOne 1.3.6 – نرم افزار برنامه‌ریزی و زمان‌بندی منابع

دانلود SchedulerOne 1.3.6 - نرم افزار برنامه‌ریزی و زمان‌بندی منابع

 

دانلود SchedulerOne

| نرم افزار برنامه‌ریزی و زمان‌بندی منابع |

 

SchedulerOne 1.3.6 نام یک ابزار مدیریت منابع است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید در یک نمای گرافیکی، کلیه منابع خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنید. به کمک این ابزار شما می‌توانید برای منابع انسانی، اتاق‌ها (فضای در دسترس)، موجودی کالاها و … برنامه‌ریزی کرده و با یک طرح دقیق کارهای خود را پیش ببرید. این ابزار را همچنین می‌توانید به عنوان یک برنامه‌ریز امور روزمره هم مورد استفاده قرار داده و در طول روز، بر روی امورات مهم‌تر خود تمرکز کنید و بدون هیچ حواس‌پرتی، کارها را طبق روال و برنامه انجام دهید.

هر کسب و کاری بسته به زمینه‌ی فعالیتی خود، از ابزارهای در دسترسی که دارد برای مدیریت هرچه بهتر دارایی و اموال استفاده می‌کند. این موضوع سبب می‌شود که شما بتوانید منابع خود را در سطح سازمان با دقت و نظم بهتری مدیریت و سازماندهی کنید. اگر که شما هم به دنبال ابزاری برای مدیریت دقیق منابع سازمان، زمان‌بندی انجام کارها، مدیریت زمان، تقویم کاری و … احتیاج دارید و تاکنون ابزارهای متعددی را برای این کار امتحان کرده و هنوز به جمع‌بندی نرسید‌اید، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار قدرتمند را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار SchedulerOne را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SchedulerOne :

– امکان مدیریت و برنامه‌ریزی منابع

– توانایی برنامه‌ریزی سرمایه انسانی، فضای در دسترس، موجودی کالا و …

– دارا بودن نمای روز، هفته، ماه برای قرار ملاقات‌ها

– امکانات جامع در حوزه برنامه‌ریزی انجام امور روزمره

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SchedulerOne.cover1  300x163 - دانلود SchedulerOne 1.3.6 - نرم افزار برنامه‌ریزی و زمان‌بندی منابع SchedulerOne.cover2  300x163 - دانلود SchedulerOne 1.3.6 - نرم افزار برنامه‌ریزی و زمان‌بندی منابع

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 139 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR