دانلود بازی Decisive Campaigns Barbarossa برای PC

دانلود بازی Decisive Campaigns Barbarossa برای PC

 

دانلود بازی Decisive Campaigns Barbarossa برای کامپیوتر

| بازی مبارزات قاطع: بارباروسا |

| نسخه SKIDROW |

 

Decisive Campaigns Barbarossa بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط VR Designs برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی ، تصویری تاریخی از تهاجم نیروهای آلمان به اتحاد جماهیر شوروری در سال 1941 را به نمایش می گذارد. در این بازی شما در نقش فرماندهی کامل نیروهای عملیاتی قرار گرفته اید ، تصمیم گیری هایی حیاتی و تاریخی بر عهده شماست ؛ هریک از استراتژی هایی را که در پیش میگیرید می بایست سیاست های متحدین شما را نیز در نظر گرفته باشد.

در طول این نبردها ، تمام تمرکز خود را بر روی وقایع مهم بگذارید. هرآنچه را که در پیروزی شما در راه رسیدن به این استراتژی جنگی با می دارد را باید نادیده بگیرید. این بازی ، تصویری تاریخی و فوق العاده از نبرد حماسی Barbarossa را به نمایش می گذارد. در واقع Barbarossa ، بزرگ ترین درگیری نظامی در طول تاریخ بوده است. از تاریخ ژوئن سال 1941 تا فوریه 1942 ، حملات آلمان نازی به فرماندهی هیتلر ، سعی در نابودی اتحاد جماهیر شوروی داشته اند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Decisive Campaigns Barbarossa را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Decisive Campaigns Barbarossa1 Decisive Campaigns Barbarossa2

 

Decisive Campaigns Barbarossa3 Decisive Campaigns Barbarossa4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: 1.5 GHZ Processor or Equivalent
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Video/Graphics: 8MB video memory
Storage: 424 MB Available Space
Sound Card: Sound: DirectX Compatible Sound Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 527 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR