دانلود ویسگون Wisgoon 8.3.1 – شبکه اجتماعی اشتراک عکس و فیلم برای اندروید

دانلود ویسگون - شبکه اجتماعی اشتراک عکس و فیلم 8.3.1 برای اندروید

 

دانلود ویسگون Wisgoon برای اندروید

| شبکه اجتماعی اشتراک عکس و فیلم برای اندروید |

 

ویسگون Wisgoon 8.3.1 نام یک شبکه اجتماعی جدید ایرانی است که می‌توان آن را به عنوان یک جایگزین امن، سرع و داخلی برای اینستاگرام و توییتر به شمار آورد. طی چند سال اخیر، تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی نظیر Facebook, Twitter, Instagram و… روز به روز در حال افزایش بوده و این برنامه‌ها، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. این اپلیکیشن‌ها به دلیل امکاناتی که دارند، مانند کافه‌های دوست‌یابی امروزی هستند و می‌توان از آن‌ها به عنوان پلتفرمی برای اشتراک‌گذاری تصویر و ویدیو نام برد. اگر که از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده و به دنبال یک جایگزین داخلی برای آن هستید، پیشنهاد ما این است که ویسگون را به عنوان یک جایگزین بسیار حرفه‌ای از دست ندهید. ویسگون (Wisgoon)، به طور خاص برای کاربران ایرانی طراحی شده و رابط کاربری آن شباهت بسیاری به اینستاگرام دارد و در آن می‌توانید تصاویر و ویدیوها را به اشتراک گذاشته و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

ویسگون، یک اپ کاملا ایرانی ساخته شده توسط گروه نرم افزاری رخ برای کاربران فارسی زبان است که کارکرد آن بسیار شبیه به Instagram است. با عضویت در ویسگون، شما می‌توانید دوستان خود را در آن فالو کرده و با افراد جدید هم آشنا شوید. در واقع در اپ ویسگون شما می‌توانید مثل ایسنتاگرام پست و استوری ارسال کنید و به آخرین محتواهای اشتراک گذاشته شده توسط دوستان نیز دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید در صفحه خود، آخرین مطالب پیج‌های مختلف را ببینید و آن‌ها را لایک و یا در زیر آن‌ها کامنت ارسال کنید.  هم اکنون می توانید نرم افزار ماسک برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ویسگون – شبکه اجتماعی اشتراک عکس و فیلم :

– امکان ساخت حساب کاربری با نام و عکس کاربر

– قابلیت انتشار پست و استوری

– قابلیت آشنا شدن با دوستان جدید

– امکان فالوی افراد و یا پیج‌های مختلف

– قابلیت ذخیره کردن پست‌ها

– امکان لایک و کامنت پست‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

wisgoon1 84x150 - دانلود ویسگون Wisgoon 8.3.1 - شبکه اجتماعی اشتراک عکس و فیلم برای اندروید wisgoon2 84x150 - دانلود ویسگون Wisgoon 8.3.1 - شبکه اجتماعی اشتراک عکس و فیلم برای اندروید wisgoon3 84x150 - دانلود ویسگون Wisgoon 8.3.1 - شبکه اجتماعی اشتراک عکس و فیلم برای اندروید wisgoon4 84x150 - دانلود ویسگون Wisgoon 8.3.1 - شبکه اجتماعی اشتراک عکس و فیلم برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR