دانلود Ambient Occlusion Ex 3.1.0 (x64) for Sketchup 2022 – پلاگین رندرینگ 3 بعدی برای اسکچاپ

دانلود Ambient Occlusion Ex 3.1.0 (x64) for Sketchup 2022 - پلاگین رندرینگ 3 بعدی برای اسکچاپ

 

دانلود Ambient Occlusion Ex

| پلاگین رندرینگ 3 بعدی برای اسکچاپ |

 

Ambient Occlusion Ex 3.1.0 (x64) for Sketchup 2022 نام یک پلاگین رندرینگ 3 بعدی سریع و بسیار قوی برای اسکچاپ (SketchUp) است. برای کار با این پلاگین، نیازی به آموزش و طی مراحل پیچیده ندارید؛ زیرا که کل فرآیند رندرینگ تنها با یک کلیک برای شما قابل انجام است. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید با طی مراحلی بسیار ساده و سریع، پیش‌نمایش 3 بعدی مدل‌های خود را ببینید و جزئیات آن را مشاهده کنید. این پلاگین جدید و قدرتمند، مختص افرادی است که می‌خواهند مدل‌های خود را در محیط اسکچاپ، رندر کنند و نمایی واقع‌گرایانه از آن را تحویل بگیرند. همانطور که احتمالا می‌دانید، اسمچاپ یکی از نرم افزارهای سودمند در زمینه‌ی طراحی‌های سه‌بعدی است. قابلیت‌های موجود در این ابزار، موجب شده که کاربران بسیاری از این برنامه در زمینه‌های گوناگون استفاده کنند. از جمله زمینه‌های کاربرد این نرم افزار می‌توان به غرفه‌سازی، طراحی داخلی، طراحی صنعتی و … در پروژه‌های گوناگون اشاره کرد. اسکچاپ، ابزاری است که توسط بسیاری از معماران و طراحان در سراسر دنیا برای مدل‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد که با دارا بودن پلاگین‌هایی قوی، تقریبا کلیه انتظارات شما در حوزه طراحی و مدل‌سازی را برآورده می‌کند.

پلاگین جدیدی که در این مطلب برای نرم افزار اسکچاپ آماده کرده‌ایم، به طور خاص به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید با آن مدل‌های طراحی شده‌ی خود را رندر کنید. اسکچاپ که عمدتا برای طراحی و ساخت ساختمان (معماری، مهندسی و ساخت و ساز) مورد استفاده قرار می‌گیرد، با استفاده از این پلاگین می‌تواند رندرهایی بسیار واقعی را به شما ارائه کند. برخلاف دیگر ابزارهای رندر 3 بعدی، این پلاگین دارای سرعت و پرفرمنس بسیار بالایی است که می‌تواند در محیط اسکچاپ انتظار شما را برآورده کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Ambient Occlusion Ex را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Ambient Occlusion Ex :

– امکان رندر سریع تنها با یک کلیک

– پشتیبانی از انیمیشن و تصاویر متحرک

– قابلیت رندرینگ گروهی

– پشتیبانی از نسخه‌های مختلف اسکچاپ

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ambient Occlusion Ex.cover1  300x169 - دانلود Ambient Occlusion Ex 3.1.0 (x64) for Sketchup 2022 - پلاگین رندرینگ 3 بعدی برای اسکچاپ Ambient Occlusion Ex.cover2  300x169 - دانلود Ambient Occlusion Ex 3.1.0 (x64) for Sketchup 2022 - پلاگین رندرینگ 3 بعدی برای اسکچاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 232 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR