دانلود QuickWayToFolders 1.3.9 x86/x64 – نرم افزار دسترسی سریع به فولدرها در ویندوز

دانلود QuickWayToFolders 1.3.9 x86/x64 - نرم افزار دسترسی سریع به فولدرها در ویندوز

 

دانلود QuickWayToFolders

| نرم افزار دسترسی سریع به فولدرها در ویندوز |

 

QuickWayToFolders 1.3.9 x86/x64 نام یک ابزار جدید و کاربردی برای دسترسی سریع به فولدرها است که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید بدون نیاز به باز کردن چندین فولدر تو در تو، در هر زمان به سرعت به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. همانطور که می‌دانید، قابلیت ساخت فولدر و سازماندهی مسیرها در ویندوز، تا حد بسیار زیادی می‌تواند برای کاربران مفید باشد. اما گاها فولدربندی‌های پیچیده و تو در تو ممکن است کار را به جای ساده‌تر شدن، برای شما سخت و دشوار کند. اگر که بنا به هر دلیلی مجبور هستید با ساختار فعلی فولدرها در ویندوز کنار بیایید، در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند ترکیبات ساختار فولدرها را با قابلیت دسترسی سریع برای شما ایجاد کند.

این نرم افزار مجهز به یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید کلیه فولدرها و آیتم‌های اضافه در دسکتاپ را پاک کنید و یک میزکار منظم را در دسترس داشته باشید. در کنار این، شما تنها به یک محیط مخصوص احتیاج دارید که فولدرهای خود را در آن لینک کنید. بدین ترتیب، ویندوز اکسپلورر به طور مستقیم در صورت انتخاب هر فولدر، شما را به مسیر مربوطه منتقل خواهد کرد. این برنامه همچنین به شما قابلیتی می‌دهد تا بتوانید رتکات‌ها و مسیرهای میانبر دلخواه خود را با آیکون‌های مختلف ویندوز کاستومایز کرده و از امکان دسترسی سریع به فولدرها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار QuickWayToFolders را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار QuickWayToFolders :

– فراهم‌سازی امکان دسترسی سریع به فولدرهای تو در تو

– دارا بودن چند نمای مختلف برای کاستومایز کردن محیط برنامه و دسترسی‌پذیری به فولدرها

– دارا بودن نمای مشابه به ویندوز اکسپلورر

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

QuickWayToFolders.cover1  300x206 - دانلود QuickWayToFolders 1.3.9 x86/x64 - نرم افزار دسترسی سریع به فولدرها در ویندوز QuickWayToFolders.cover2  300x215 - دانلود QuickWayToFolders 1.3.9 x86/x64 - نرم افزار دسترسی سریع به فولدرها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.43/1.45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR