دانلود بازی Seasons of the Samurai برای PC

دانلود بازی Seasons of the Samurai برای PC

 

دانلود بازی Seasons of the Samurai برای کامپیوتر

| بازی فصل‌های سامورایی |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Seasons of the Samurai بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی، استراتژیک، پلتفرمر و فکری می باشد که در سال 2020 توسط TopView Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی وظیفه شما این است که سامورایی را از یک سری چالش‌ها به سلامت عبور دهید. سامورایی قصه این بازی، در دوران ژاپن باستان به تصویر کشیده می‌شود. معماهای بازی یکی پس از دیگری سخت و سخت‌تر می‌شوند و شما با دارا بودن قدرت تغییر فصل و همینطور زمان می‌توانید قهرمان داستان بازی را از مراحل به سلامت عبور دهید.

در هر مرحله از بازی، سامورایی قصه بازی باید از یک گذرگاه پرچالش عبور ند. این شما هستید که می‌توانید با دستکاری زمان و فصول سال، شرایط را برای عبور او مهیا کنید. گذر از مراحل بازی، نیازمند دقت و حافظه بالا است. شما می‌توانید با تغییر در آب و هوا، شرایط نور خورشید را به نحوی فراهم کنید که بتواند سامورایی را برای عبور از روی سکوها یاری کنند و بدین ترتیب مراحل یکی پس از دیگری با موفقیت به اتمام برسند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Seasons of the Samurai را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Seasons of the Samurai 1 300x169 - دانلود بازی Seasons of the Samurai برای PC Seasons of the Samurai 2 300x169 - دانلود بازی Seasons of the Samurai برای PC

 

Seasons of the Samurai 3 300x169 - دانلود بازی Seasons of the Samurai برای PC Seasons of the Samurai 4 300x169 - دانلود بازی Seasons of the Samurai برای PC

 

تریلر بازی Seasons of the Samurai :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600
Memory: 2 MB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 310
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-3450 CPU @ 3.10GHz (4 CPUs), ~3.1GHz
Memory: 4 MB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970
Storage: 1 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 213 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR