دانلود Coolutils Total Thunderbird Converter 4.1.7653.28168 – نرم افزار ذخیره و تبدیل فرمت ایمیل های Thunderbird

Coolutils Total Thunderbird Converter - نرم افزار ذخیره و تبدیل فرمت ایمیل های Thunderbird

 

دانلود Coolutils Total Thunderbird Converter

| نرم افزار ذخیره و تبدیل فرمت ایمیل های Thunderbird |

 

Coolutils Total Thunderbird Converter 4.1.7653.28168 یک نرم افزار کاربردی با رابط کاربری گرافیکی و خط فرمان است که به کاربران خود کمک می کند تا ایمیل های موجود در برنامه Mozilla Thunderbird را به صورت دسته ای با فرمت های PDF، TIFF، TXT، PST، DOC و HTML ذخیره کنند. اگر نیاز دارید که نامه نگاری های خود را با خیال راحت در یک فایل PDF بایگانی و یا آن ها را به برنامه Outlook منتقل کنید، این مبدل قدرتمند که دارای گزینه های تبدیل سریع و دقیق است این کار ها را برای شما انجام می دهد. این برنامه می تواند به طور خودکار به اکانت های تعریف شده در Thunderbird متصل شود و ایمیل هایی را برای تبدیل پیشنهاد دهد.

با قرار دادن تمام پیوست ها همراه ایمیل یا در یک پوشه جدید، ساختار کلی ایمیل ها را حفظ کرده و تصاویر را در پرونده های خروجی ایمیل های خود وارد کنید. کاربران می توانند جزئیات خاصی از جمله فرستنده، تاریخ، متن و… را به صورت انتخابی به سند نهایی اضافه کنند. برنامه Coolutils Total Thunderbird Converter همچنین می تواند شمارنده صفحه، تاریخ یا تصویری را به پرونده های خروجی شما اضافه کند. گاهی اوقات ایمیل ها حاوی پیوند هایی به تصاویر اینترنتی هستند. اگر بخواهید می توانید در وقت و ترافیک صرفه جویی و در تنظیمات برنامه مشخص کنید که برای دسترسی به تصاویر از اینترنت استفاده نکند.

 

 

 

ویژگی های Coolutils Total Thunderbird Converter:

– پشتیبانی از پروفایل Thunderbird و فایل های MBOX
– با تبدیل ایمیل های خود به یک فایل PST از MBOX به Office Outlook مهاجرت کنید
– چندین ایمیل را در یک سند چند صفحه ای ترکیب کنید (PDF، DOC، TIFF یا یک پرونده TXT بسیار طولانی)
– مهاجرت از Apple Mail to Outlook به Outlook، Outlook Express، Windows Live Mail یا هر سیستم مبتنی بر EML

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Coolutils Total Thunderbird Converter - نرم افزار ذخیره و تبدیل فرمت ایمیل های Thunderbird

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

پس از نصب برنامه، محتویات فولدر Crack را در محل نصب برنامه کپی کنید (فولدر Crack در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد)

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 108 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR