دانلود Remo Repair RAR 2.0.0.21 – نرم افزار تعمیر فایل های RAR

دانلود Remo Repair RAR 2.0.0.18 - نرم افزار تعمیر فایل های RAR

 

دانلود Remo Repair RAR

| نرم افزار تعمیر فایل های RAR |

 

Remo Repair RAR 2.0.0.21 نرم افزاری ساده و در عین حال کاربردی برای تعمیر فایل‌های فشرده RAR است. همانطور که می‌دانید نرم افزارهای فشرده ساز قاردند مجموعه‌ای از اطلاعات را در قالب یک فایل فشرده شده درآورند. مشکلی که در رابطه با برخی از این فایل‌ها وجود دارد، این است که در پاره‌ای از اوقات، کاربران با استخراج محتویات اینگونه فایل‌ها با مشکل مواجه می‌شوند. این مشکل، دلایل مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان به Pause/Resumeهای متعدد کاربر حین دانلود کردن فایل، کشینگ ISP یا … اشاره کرد. در چنین مواقعی، کاربر با ارورهایی آزاردهنده هنگام استخراج محتویات فایل‌ها مواجه می‌شود. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده‌ایم، قادر است فایل‌های فشرده RAR را در نهایت سادگی تعمیر کند تا بتوان محتویات آنان را مورد استفاده قرار داد.

آسیب دیدن فایل‌ها، مشکلی است که می‌تواند انواع داده‌ها در دنیای دیجیتال را تحت تاثیر قرار دهد. از جمله آن می‌توان به آسیب دیدن ایمیل‌ها، اسناد متنی و حتی فایل‌های فشرده اشاره کرد. زمانی که یک فایل فشرده RAR آسیب می‌بیند، در واقع مجموعه‌ای از اطلاعات دیجیتال را به کلی بلا استفاده می‌کند. اگر شما نیز از دسته کاربرانی هستید که اخیرا با این مشکل مواجه شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از Remo Repair RAR، شانس خود را برای تعمیر آن امتحان کرده و مجددا اطلاعات خود را بازیابی نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Remo Repair RAR را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Remo Repair RAR :

– راهکاری بسیار ساده و عملی برای تعمیر فایل‌های آسیب دیده RAR

– امکان تعمیر فایل‌های محافظت شده

– قابلیت تعمیر فایل‌هایی با ارور CRC

– امکان تعمیر فایل‌هایی با حجم 4 گیگابایت و بالاتر

– دارا بودن الگوریتم‌های پیچیده تعمیر فایل‌های فشرده

– اجرای کاملا خودکار فرآیند تعمیر فایل‌ها

– رابط کاربری بسیار ساده و زیبا

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

– Operating System – Microsoft Windows 10, Windows 8.1, Windows 8.0, Windows 7, Vista, XP, Windows Server 2003, Windows Server 2008 and Windows Server 2012
– RAM – 1 GB RAM (Recommended, 2 GB RAM)
– Free disk space – 50 MB (for installation)
– Note: You must log in to your Windows PC as Local System Administrator to install the software

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR