دانلود Wise Force Deleter 1.5.5.56 + Portable – رفع ارورهای ویندوز در هنگام حذف فایل ها

دانلود Wise Force Deleter 1.42.35 + Portable - رفع ارورهای ویندوز در هنگام حذف فایل ها

 

دانلود Wise Force Deleter

| رفع ارورهای ویندوز در هنگام حذف فایل ها |

 

Wise Force Deleter 1.5.5.56 + Portable نام نرم افزاری جدید و حرفه ای، به منظور ساده سازی عملیات حذف کردن فایل ها و فولدرها در محیط ویندوز است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در هنگام پاک کردن یک فایل یا فولدر در محیط ویندوز، با ارورهایی آزار دهنده رو به رو شوید؟ در بسیاری از موارد، این دسته ارورها به در حال استفاده بودن فایل یا فولدر مورد نظر اشاره می کنند، از این رو تا زمانی که فایل یا فولدر شما در حال اجراست، شما امکان حذف کردن آن را نخواهید داشت. اما در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی نرم افزاری در خدمت شما عزیزان هستیم که می تواند این مشکل را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کرده و عملیات حذف کردن فایل یا فولدر مورد نظر شما را ساده سازی نماید.

نرم افزار مذکور، می تواند انواع ارورهای حذف فایل ها و فولدرها، از جمله ارور “Access is denied”، ارور در حال استفاده بودن فایل، در حال اجرا بودن فایل در یک نرم افزار دیگر و … را از بین برده و فایل یا فولدر مورد نظر شما را با چند کلیک ساده حذف نماید. یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار، ادغام سازی مستقیم با راست کلیک ماوس است، از این رو به محض اینکه در حین حذف یک فایل یا فولدر به مشکل خوردید، می توانید با راست کلیک کردن روی آن، ارورها را برطرف کرده و آن را حذف کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Wise Force Deleter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wise Force Deleter :

– رفع ارور Access is denied در حین حذف فایل ها و فولدرها

– رفع ارورهای حذف فایل در زمینه Sharing فایل یا فولدر

– رفع مشکل در حال استفاده بودن فایل توسط سایر نرم افزارها

– برطرف سازی تمامی ارورهای مرتبط با حذف فایل ها و فولدرها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR