دانلود GodSVG 1.0 Alpha 2 – نرم افزار ساخت و ویرایش فرمت اس وی جی

دانلود GodSVG 1.0 Alpha 2 - نرم افزار ساخت و ویرایش فرمت اس وی جی

 

دانلود GodSVG

| نرم افزار ساخت و ویرایش فرمت اس وی جی |

 

GodSVG 1.0 Alpha 2 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که به کمک آن می‌توانید فرمت اس وی جی (SVG) را ایجاد و ویرایش کنید. فرمت SVG یا Scalable Vector Graphics یک فرمت تصویری است که برای نمایش تصاویر وکتور استفاده می‌شود. وکتورها توسط خطوط، اشکال و رنگ‌ها تشکیل می‌شوند و از طریق ریاضیات و روابط هندسی تعریف می‌شوند. برخلاف تصاویر رستر (مانند JPG, PNG, TIFF, BMP و …) که از پیکسل‌ها تشکیل شده‌اند، وکتورها قابلیت بزرگنمایی و تغییر اندازه بدون از دست دادن کیفیت را دارند. یکی از دلایل محبوبیت SVG، قابلیت بزرگنمایی بی‌نهایت آن است. زیرا در این فرمت، تصاویر با استفاده از خطوط و منحنی‌ها مشخص می‌شوند و بنابراین می‌توان آن‌ها را بدون از دست دادن جزئیات و کیفیت تصویر، به اندازه دلخواه بزرگ یا کوچک کرد. این ویژگی برای کاربران حرفه‌ای و طراحان گرافیک بسیار مفید است زیرا تصاویر را می‌توان به سادگی در بزرگنمایی‌های مختلف استفاده کرد.

SVG در حوزه‌های بسیاری کاربرد دارد. از جمله موارد استفاده این فرمت می‌توان به طراحی وبسایت‌ها، طراحی لوگوها و آیکون‌ها، تولید نمودارها و نقشه‌های وکتور، طراحی تیزرهای تبلیغاتی، طراحی رابط‌های کاربری و… اشاره کرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان ابزاری را آماده کرده‌ایم که به واسطه آن می‌توانید فرمت‌های وکتور SVG را ایجاد و ویرایش کنید. این نرم‌افزار قدرتمند و کارآمد به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی تصاویر وکتور زیبا و خلاقانه بسازید و آن‌ها را ویرایش کنید. با رابط کاربری کاربرپسند این نرم‌افزار، می‌توانید اشکال ساده یا پیچیده را ایجاد و ویرایش کنید، رنگ‌ها را تغییر دهید، متن اضافه کنید و خروجی تصویر نهایی را با کیفیت بالا بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار GodSVG را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار GodSVG :

– دارا بودن ویرایشگر تعاملی SVG

– امکان دستکاری کد و نمایش بلادرنگ نتایج

– امکان تولید اس وی جی‌های کم‌حجم و بهینه

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

GodSVG1 300x177 - دانلود GodSVG 1.0 Alpha 2 - نرم افزار ساخت و ویرایش فرمت اس وی جی GodSVG2 300x188 - دانلود GodSVG 1.0 Alpha 2 - نرم افزار ساخت و ویرایش فرمت اس وی جی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR