دانلود جشن میلاد امام حسین (ع) حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) 98 با نوای حاج میثم مطیعی

دانلود جشن میلاد سرداران کربلا 98 با نوای حاج میثم مطیعی

 

دانلود جشن میلاد امام حسین (ع) حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) 98

|‌ با نوای حاج میثم مطیعی |

| آستان مقدس امامزاده قاضی الصابر (ع) |

 

آغاز سال 1398 هجری شمسی، مصادف با ولادت با سعادت سرداران کربلا بود. بیستم، بیست و یکم و بیست و دوم فروردین، به ترتیب مصادف با سالروز میلاد با سعادت سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام زین العابدین (ع) بود که در این شب‌های فرخنده و مبارک، مداحان اهل بیت مراسمی باشکوه و پرشور را برگذار نموده و عاشقان اهل بیت را گرد هم جمع کردند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با مجموعه صوتی حاج میثم مطیعی به مناسبت میلاد سرداران کربلا در سال جاری به خدمت شما عزیزان آمده‌ایم.

همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام، حضرت عباس علیه‌السلام و امام سجاد علیه‌السلام، سراسر ایران اسلامی در جشن و سرور بوده است. اگر شما هم مشتاق شنیدن این جشن فرخنده و مبارک هستید، ما برایتان مجموعه جامعی را در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید با گوش دادن به فایل‌های صوتی به فیض مراسم واقعی آن برسید. امید است که با دانلود این مجموعه، ما را نیز از دعای خیر خویش بی‌نصیب مگذارید. مجموعه مولودی امام حسین (ع) حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) از حاج میثم مطیعی هم اکنون با لینک مستقیم از وب‌سایت یاس دانلود قابل دریافت است.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP3
  • حجم : 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR