دانلود بازی Surviving the Aftermath Rebirth برای PC

دانلود بازی Surviving the Aftermath Rebirth برای PC

 

دانلود بازی Surviving the Aftermath برای کامپیوتر

| بازی زنده ماندن از عواقب |

| نسخه TENOKE |

 

Surviving the Aftermath Rebirth بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2023 توسط Paradox Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، عنوانی است که شما باید در آینده‌ای پسا آخرالزمانی زنده بمانید و شکوفا شوید. در شرایط کنونی، منابع کمیاب هستند، اما فرصت‌ها شما را فرا می‌خوانند. پناهگاهی امن ایجاد کنید و تلاش کنید که از بازماندگان محافظت کرده و تمدن را به دنیای پیش از ویرانی برگردانید.

در پی یک رویداد آخرالزمانی، بخش قابل توجهی از ساکنان زمین نابود شده و تنها گروهی از بازماندگان هستند که برای زنده ماندن تلاش می‌کنند. شما در این بازی باید تلاش کنید تا بیش از 130 ساختمان مختلف را بسازید و از دنیای خشن و پرخطر اطراف خود جان سالم به در ببرید. آماده باشید؛ زیرا که فجایای طبیعی و یا زیست محیطی می‌توانند یک شهرک را به طور کامل نابود کنند. برای مدیریت منابع خود باید از توانایی افراد مختلف استفاده و با کمک آن‌ها، مستعمره خود را در برابر حمله راهزنان و حیوانات وحشی محافظت کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Surviving the Aftermath را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Surviving the Aftermath1 300x169 - دانلود بازی Surviving the Aftermath Rebirth برای PC Surviving the Aftermath2 300x169 - دانلود بازی Surviving the Aftermath Rebirth برای PC

 

Surviving the Aftermath4 300x169 - دانلود بازی Surviving the Aftermath Rebirth برای PC Surviving the Aftermath3 300x169 - دانلود بازی Surviving the Aftermath Rebirth برای PC

 

تریلر بازی Surviving the Aftermath :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 7 Home Premium 64 bit SP1
Processor: Intel® iCore™ i5-2500K or AMD® AMD® FX 6350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 580 or AMD® Radeon™ HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 Home 64 bit
Processor: Intel® iCore™ i5-3570K or AMD® Ryzen™ 3 2200G
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX770 or AMD® Radeon™ R9 380
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.49 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR