دانلود Black Menu for Google 25.31.0 – افزونه دسترسی سریع به سرویس‌های گوگل برای کروم و فایرفاکس

دانلود Black Menu for Google 25.31.0 - افزونه دسترسی سریع به سرویس‌های گوگل برای کروم و فایرفاکس

 

دانلود Black Menu for Google

| افزونه دسترسی سریع به سرویس‌های گوگل برای کروم و فایرفاکس |

 

Black Menu for Google 25.31.0 نام یک افزونه جدید و کاربردی برای مرورگرهای اینترنتی است که بر روی مرورگر کروم و فایرفاکس می‌توانید آن را نصب و از امکانات آن بهره ببرید. همانطور که می‌دانید، بخش بزرگی از فعالیت‌های ما در فضای وب به گوگل و خدمات این شرکت اختصاص دارد. فرقی نمی‌کند که به دنبال یک مقاله علمی هستید، می‌خواهید فیلم یا آهنگ دانلود کنید یا هر فعالیت دیگری؛ در همه این حالات سرچ در گوگل سریع‌ترین کاری است که انجام می‌دهید. از آنجا که گوگل در کنار سرویس جستجو در وب، امکانات بسیار گسترده‌تری را نیز در اختیار قرار داده، احتمالا به طور روزمره از این ابزارها هم استفاده می‌‌کنید. از جمله این ابزارها می‌توان به مترجم آنلاین گوگل، سرویس جیمیل و … اشاره کرد. هریک از این خدمات، وب‌سایت یا آدرس مخصوص خود را دارند. اگر که به دنبال راهی برای دسترسی سریع‌تر به تمام این خدمات هستید، ما برایتان یک افزونه مخصوص را آماده کرده‌ایم.

افزونه فوق، یک اکستنشن جدید برای مرورگرهای وب مانند فایرفاکس و کروم است که به کاربران امکان دسترسی سریع و آسان به خدمات گوگل را فراهم می‌کند. این افزونه شامل یک منوی سریع است که دسترسی به محصولات متنوع گوگل از جمله جستجو، تقویم، گوگل درایو، گوگل ترنسلیت، گوگل هنگ‌اوت و … را فراهم می‌کند. این افزونه در واقع یک نقطه دسترسی به تمام خدمات گوگل است که به صورت آسان و تمیز به کاربران امکان می‌دهد تا به سرعت وارد خدمات مورد نظر خود شوند. با نصب این افزونه، شما نیازی نخواهید داشت که به صفحه اصلی گوگل رفته و سرویس مورد نظر خود را جستجو کنید. تنها کافی‌ست منوی کشویی آن را در نوار ابزار مرورگر کلیک کنید تا در همین قسمت، سرویس مورد نظر آماده‌ی استفاده شما باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Black Menu for Google را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Black Menu for Google :

– قابلیت دسترسی سریع و ساده به تمام خدمات گوگل

– امکان دسترسی به جیمیل، گوگل درایو، گوگل سرچ، مترجم گوگل و … در یک منوی دسترسی سریع

– نصب ساده و سریع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Black Menu for Google.cover1  300x188 - دانلود Black Menu for Google 25.31.0 - افزونه دسترسی سریع به سرویس‌های گوگل برای کروم و فایرفاکس Black Menu for Google.cover2  300x188 - دانلود Black Menu for Google 25.31.0 - افزونه دسترسی سریع به سرویس‌های گوگل برای کروم و فایرفاکس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : XPI/CRX
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR