دانلود AxCrypt 2.1.1611.0 – رمزگذاری ایمن فایل ها

دانلود AxCrypt 2.1.1611.0 رمزگذاری ایمن فایل ها

 

دانلود AxCrypt

رمزگذاری ایمن فایل ها

 

AxCrypt 2.1.1611.0 یک برنامه منبع باز به منظور رمزگذاری فایل های سیستم می باشد. با این برنامه کم حجم و رایگان می توانید به طور مستقیم به رمزگذاری هر نوع فایلی بپردازید. با قابلیت اکسپلورر این برنامه به سریع ترین صورت می توانید فایل های خود را محافظت کرده و امنیت آن را حفظ کنید.

با رابط کاربری بصری برنامه براحتی می توانی آرشیوی از فایل های رمزگذاری شده تهیه کنید و فرایند رمزدهی را براحتی انجام دهید. این نرم افزار به 13 زبان ارائه شده و امنیت فایل های شما را به بهترین صورت حفظ می کند. هم اکنون می توانید نرم افزار AxCrypte را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– محافظت از فایل های سیستم

– رمزگذاری ساده و سریع

– امکان ویرایش و ذخیره فایل های رمزگذاری شده

 

 (برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید)

 Axcrypt

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR