دانلود File Scavenger 5.3 R4 – نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده

دانلود File Scavenger 5.3 R4 - نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده

 

دانلود File Scavenger

| نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده |

File Scavenger 5.3 R4 یک ابزار بازیابی اطلاعات برای ویندوز است که می تواند پرونده هایی را که به شکل های مختلف حذف شده اند (از جمله پرونده های حذف شده از سطل بازیافت، از یک درایو شبکه و فایل هایی که با کلید های ترکیبی Shift + Delete حذف شده اند) را بازیابی کند البته به شرطی که عملیات بازیابی قبل از نوشتن داده های جدید روی داده های قبلی صورت گیرد بنابراین بهتر است پس از حذف شدن فایل ها، تا زمان انجام ریکاوری از حافظه مورد نظر استفاده نکنید. این برنامه از پارتیشن های Primary و Logical، فایل سیستم های NTFS و Fat، پرونده های پراکنده، نام پرونده های Unicode و… پشتیبانی می کند. این برنامه همچنین می تواند پرونده ها را از یک پارتیشن اصلاح شده یا خراب بازیابی کند حتی اگر پارتیشن بطور کامل پاک شده باشد و موقعیت و اندازه اصلی آن مشخص نباشد. این ابزار می تواند کل هارد دیسک را اسکن و پارتیشن های حذف شده را پیدا کند.

File Scavenger از الگوریتم های پیشرفته برای مدیریت هارد دیسک های دارای بخش ها و پارتیشن های خراب استفاده می کند. می توان این برنامه را بر روی هارد دیسک نصب کرد یا از طریق یک دستگاه ذخیره سازی قابل حمل مانند کارت حافظه، فلش مموری یا CD اجرا کرد. پس از انجام اسکن و یافتن فایل های حذف شده می توانید پیش نمایش آن ها را مشاهده و یا آن ها را بر اساس نوع، تاریخ، اندازه و… مرتب و فایل های مورد نظرتان را برای بازیابی انتخاب کنید.

 

 

 

ویژگی های File Scavenger:

– بازیابی تمام فیلم ها، موزیک ها، تصاویر، اسناد متنی، فایل های اجرایی و… با فرمت های مختلف
– پشتیبانی از فایل سیستم های NTFS و Fat
– پشتیبانی از اسکن طولانی مدت VMFS
– پیش نمایش های فایل های ریکاوری شده
– پشتیبانی از فایل ها و فولدر ها با نام های فارسی
– اماکان بازیابی هارد دیسک های آسیب دیده و خراب
– مرتب سازی پرونده ها بر اساس تاریخ، اندازه، نام، نوع، مسیر و…

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود File Scavenger 5.3 R4 - نرم افزار ریکاوری اطلاعات حذف شده



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب و اجرا کنید
– بر روی گزینه Licenses کلیک کنید
– در پنجره باز شده، کد موجود در قسمت Registration Code را کپی کنید
– فایل Keygen.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و کدی را که کپی کرده بودید را وارد کنید (کلیک راست کرده و گزینه Paste را انتخاب کنید) و کلید Enter را فشار دهید
– کد فعال سازی ساخته شده بصورت خودکار کپی خواهد شد
– به پنجره Licenses برگردید و کد فعال سازی را در قسمت Purchase code or license key وارد و بر روی Ok کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1/1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR