دانلود Netcraft Anti-Phishing 2.1.0 Firefox / 1.18.1 Chrome / 1.17.0 Opera – افزونه آنتی فیشینگ

دانلود Netcraft Anti-Phishing 2.1.0 Firefox / 1.18.1 Chrome / 1.17.0 Opera - افزونه آنتی فیشینگ

 

دانلود Netcraft Anti-Phishing

| افزونه آنتی فیشینگ |

 

Netcraft Anti-Phishing 2.1.0 Firefox / 1.18.1 Chrome / 1.17.0 Opera نام یک افزونه جدید و کاربردی برای مرورگر فایرفاکس، کروم و اپرا است که با نصب کردن آن می‌توانید اطمینان حاصل کنید که دیگر هیچ‌گاه قربانی حملات فیشینگ نخواهید بود. همانطور که می‌دانید، دنیای وب بسیار پرخطر از آن چیزی‌ست که احتمالا در حالت عادی در آن گشت و گذار می‌کنید. یکی از حملات سایبری که این روزها از محبوبیت بسیاری در بین هکرها برخوردار است، فیشینگ نام دارد. فیشینگ یکی از روش‌های هک و دزدی آنلاین است که برای دزدیدن اطلاعات شخصی و مالی از افراد استفاده می‌شود. افرادی که به فیشینگ می‌پردازند، با استفاده از ایمیل‌ها مشابه با یک سازمان یا شرکت معروف، از افراد خواسته می‌شود که اطلاعات شخصی و مالی خود را وارد کنند. این اطلاعات می‌تواند شامل رمز عبور، شماره حساب بانکی، شماره کارت اعتباری و سایر اطلاعات حساس باشد. بعد از ارسال اطلاعات، معمولاً این اطلاعات توسط هکرها استفاده می‌شود تا بتوانند به حساب بانکی شما دسترسی پیدا کنند یا از شما مبالغ مالی بزرگی بدزدند. بعضی از روش‌های فیشینگ شامل ارسال ایمیل‌های مشکوک، صفحات وب جعلی، پیامک‌های تقلبی و شبکه‌های اجتماعی می‌شوند.

با این توضیحات، احتمالا تاکنون متوجه شده‌اید که عامل اصلی فیشینگ، خود قربانی است. در واقع اگر که به هر فردی در فضای آنلاین اعتماد بیجا نکنید، احتمالا هیچگاه قربانی فیشینگ نخواهید شد؛ کما اینکه این روزها با توجه به کاربری گسترده افراد از شبکه‌های اجتماعی، همواره این خطر وجود دارد که با کلیک بر روی لینک‌هایی که در تلگرام، واتس‌اپ و … می‌بینید، خود را در معرض خطر فیشینگ قرار دهید. با استفاده از افزونه جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، امکان رخ دادن فیشینگ در مرورگر شما به صفر خواهد رسد. تنها کافی‌ست که این اکستنشن را نصب کنید تا این افزونه به طور خودکار صفحات فیشینگ را شناسایی و از ورود شما به آن جلوگیری کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ClassicMenu را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Netcraft Anti-Phishing :

– محافظت از امنیت کاربر در برابر سایت‌های فیشینگ

– شناسایی خودکار صفحات فیشینگ و جلوگیری از ورود به آن ها

– امکان گزارش کردن صفحات فیشینگ

– جلوگیری از حملات XSS در مرورگرهای اینترنتی

– سازگاری با فایرفاکس، کروم و اپرا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Netcraft Anti Phishing.cover1  300x188 - دانلود Netcraft Anti-Phishing 2.1.0 Firefox / 1.18.1 Chrome / 1.17.0 Opera - افزونه آنتی فیشینگ Netcraft Anti Phishing.cover2  300x169 - دانلود Netcraft Anti-Phishing 2.1.0 Firefox / 1.18.1 Chrome / 1.17.0 Opera - افزونه آنتی فیشینگ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : XPI/CRX
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR