دانلود nomacs Image Lounge 3.14 x64 – ابزار رایگان و قدرتمند برای نمایش تصاویر

دانلود nomacs Image Lounge 3.14 x64 - ابزار رایگان و قدرتمند برای نمایش تصاویر

 

دانلود nomacs Image Lounge

| ابزار رایگان و قدرتمند برای نمایش تصاویر |

 

nomacs Image Lounge 3.14 x64 نام یک ابزار رایگان و متن‌باز به منظور نمایش تصاویر است که از چندین سیستم‌عامل مختلف و پرکاربر پشتیبانی کامل دارد. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید یک جایگزین حرفه‌ای را برای نمایش تصاویر خود در محیط ویندوز، لینوکس و یا مک تعریف کنید و بدین ترتیب یک بار برای همیشه از نرم افزار پیش‌فرض نمایش تصاویر در محیط ویندوز خداحافظی کنید! این برنامه علاوه بر اینکه از ده‌ها فرمت رایج گرافیکی پشتیبانی دارد، همچنین می‌تواند دو فرمت پرکاربرد RAW و PSD را نیز به سادگی برای شما نمایش دهد تا دیگر به منظور باز کردن آن‌ها نیازی به فتوشاپ و ابزارهای حجیم دیگر نداشته باشید.

این برنامه، امکاناتی متعددی در زمینه جستجو و نمایش تصاویر دارد که به جرأت می‌توان گفت هیچ‌یک از ابزارهای رقیب آن را ندارند! به عنوان مثال، این برنامه می‌تواند تصاویر را از داخل فایل‌های فشرده و یا حتی اسناد آفیس پیدا کند و آن‌ها را برای شما به نمایش بگذارد. نمایش بند انگشتی پیش‌نمایش تصاویر، دارا بودن فایل اکسپلورر حرفه‌ای برای کاوش در بین مجموعه‌های گرافیکی، امکان افزودن ده‌ها فیلتر و افکت زیبا به تصاویر و … از اصلی‌ترین امکانات این نرم افزار به شمار می‌روند.هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار nomacs Image Lounge را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار nomacs Image Lounge :

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– توانایی جابه‌جایی آسان در بین عکس‌ها

– امکان مدیریت مجموعه‌های عظیم گرافیکی

– قابلیت نمایش فرمت‌های گرافیکی مختلف از قبلی JPG, PNG, TIFF, PSD, RAW و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

nomacs Image Lounge.cover1  300x237 - دانلود nomacs Image Lounge 3.14 x64 - ابزار رایگان و قدرتمند برای نمایش تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR