دانلود HDDGURU HDD Raw Copy Tool 1.20 – نرم افزار کپی و انتقال دیتا (هارد به هارد)

دانلود HDDGURU HDD Raw Copy Tool 1.20 - نرم افزار کپی و انتقال دیتا (هارد به هارد)

 

دانلود HDDGURU HDD Raw Copy Tool

| نرم افزار کپی و انتقال دیتا (هارد به هارد) |

 

HDDGURU HDD Raw Copy Tool 1.20 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی به منظور کپی و انتقال دیتا است که به کمک آن شما می‌توانید صرف‌نظر از فرمت یا نوع فایل‌ و دیتای خود، آن‌ها را به سرعت بین هارد، فلش درایو، مموری کارت و … کپی و جابه‌جا کنید. این نرم افزار، یک ابزار هارد به هارد جدید و رایگان است که می‌توانید از آن برای کپی و انتقال دیتا بین دو حافظه ذخیره‌سازی مختلف استفاده کنید. فرض کنید که می‌خواهید اطلاعات خود را از هارد فعلی سیستم به هارد اکسترنال منتقل کرده و از آن بکاپ بگیرید. یا اینکه قصد دارید با کپی اطلاعات بین هارد درایو جدید، حافظه ذخیره‌سازی سیستم یا لپ تاپ خود را ارتقا دهید. در چنین مواقعی، جابه‌جا کردن حجم بالای اطلاعات نیازمند ضریب اطمینان بالایی است که نرم افزارهای مخصوص به این کار می‌توانند آن را برای شما تضمین کنند.

نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی فراهم می‌کند که بتوانید صرف نظر از فرمت فایل یا دیتای خود، اطلاعات را با سرعت و ضریب اطمینان بالا بین هاردها جابه‌جا کنید. این نرم افزار، همانطور که از نامش پیداست به طور خاص برای کپی و انتقال دیتا بین دو هارد یا حافظه ذخیره‌سازی طراحی شده است. تنها کافی‌ست که هر دو هارد به سیستم متصل باشد تا در ادامه با یک کلیک بتوانید کلیه اطلاعات را از یک درایو به درایو دیگر منتقل کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار HDDGURU HDD Raw Copy Tool را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار HDDGURU HDD Raw Copy Tool :

– امکان کپی و انتقال دیتا در زمان ارتقای هارد دیسک، بکاپ‌گیری از دیتا و …

– امکان بکاپ کامل از دیتا هارد صرف‌نظر از فرمت فایل‌ها

– امکان تهیه نسخه کاملا یکسان از اطلاعات هارد در هارد درایو دوم

– پشتیبانی از هارد، اس اس دی، فلش درایو، مموری کارت و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HDDGURU HDD Raw Copy Tool.cover1  300x147 - دانلود HDDGURU HDD Raw Copy Tool 1.20 - نرم افزار کپی و انتقال دیتا (هارد به هارد) HDDGURU HDD Raw Copy Tool.cover2  300x147 - دانلود HDDGURU HDD Raw Copy Tool 1.20 - نرم افزار کپی و انتقال دیتا (هارد به هارد)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.62 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR