دانلود بازی War Machines 4.32.0 – نبرد تانک ها برای اندروید

دانلود بازی War Machines 2.9.1 - نبرد تانک ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی War Machines برای اندروید

| بازی نبرد تانک ها برای اندروید + نسخه مود |

 

War Machines 4.32.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Fun Games For Free است. آیا برای حضور در سایه نبردهایی سهمگین و تاریخی آمادگی دارید؟ اگر چنین است، از شما دعوت می‌کنیم تا با حضور در چالش تانک‌های پرقدرت، به میلیون‌ها پلیر فعال این بازی جذاب بپیوندید! ای نبازی تانک چند نفره، شما علاقه‌مندان به سری بازی‌های اکشن را قادر می‌سازد تا با حضور در میادین نبرد، تانک خود را انتخاب کرده و به اتفاق دوستان خود، نبردهایی پرهیجان و جذاب را تجربه کنید.

اگر شما نیز به دنبال یک تجربه نزدیک به واقعیت از نبرد تانک‌های نظامی هستید، پیشنهاد ما این است که فرصت تجربه یکی از بهترین عناوین موجود در این سبک را از دست ندهید. 3 دقیقه؛ این تنها فرصتی است که در اختیار شما گذاشته می‌شود تا بتوانید تا هر اندازه که می‌توانید، تانک‌های دشمن را از بین ببرید. پلیرهای این بازی، محدود به هیچ نقطه جغرافیایی نبوده و هریک با حضور در عرصه نبردهای نظامی تانک‌ها، سعی دارند تا رتبه تانک‌های کشور خود را در رقابت با تانک‌های دیگر ارتقا دهند. شما نیز می‌توانید با حضور در این بازی، مهارت خود را در نابودی انواع تانک‌های آمریکایی، روسی، چینی و … به رخ سایر پلیرها بکشید. هم اکنون می توانید بازی War Machines را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی War Machines :

– توانایی رویارویی با دشمنان در سناریوهای مختلفی همچون جنگ جهانی، نبرد با ربات‌ها و …

– امکان حضور در چالش میلیون‌ها پلیر سراسر دنیا

– امکان دفاع از عنوان کشور خود در برابر پلیرهای دیگر کشورها

– قابلیت حضور در گروه های تیمی و یا نبرد آزادانه

– دارا بودن ده‌ها نوع مختلف از انواع تانک‌های مجهز

– امکان ارتقای تانک‌ها به قابلیت‌های جدید

 

تصاویری از محیط بازی :

 

War Machines1 150x113 - دانلود بازی War Machines 4.32.0 - نبرد تانک ها برای اندروید War Machines2 150x113 - دانلود بازی War Machines 4.32.0 - نبرد تانک ها برای اندروید War Machines3 150x113 - دانلود بازی War Machines 4.32.0 - نبرد تانک ها برای اندروید War Machines4 150x113 - دانلود بازی War Machines 4.32.0 - نبرد تانک ها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 82 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR