دانلود Synapse Audio DUNE 2.5 – نرم افزار ویرایشگر صدا

دانلود Synapse Audio DUNE 2.5 - ویرایشگر صدا

دانلود Synapse Audio DUNE

| ویرایشگر صدا |

 

Synapse Audio DUNE 2.5 نام یک نرم افزار ویرایشگر صدا است که برای دو سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و مک عرضه شده و در سراسر دنیا طرفداران بیشماری دارد. این برنامه در آخرین نسخه خود تغییرات مثبت زیادی نسبت به نسخه های پیشین داشته و می توان گفت که اکنون به یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های ویرایش فایل های صوتی در دنیا تبدیل شده است. شما در نسخه جدید این برنامه به ابزار های مختلف و جدیدی دسترسی خواهید داشت که از انواع آن ها می توان به فیلتر های جدید، افکت های جدید، دکمه های جدید برای کنترل پیچش و تاخیر صدا، تغییرات ظاهری و گرافیکی و تغییرات به جهت افزایش کیفیت فایل خروجی صدا اشاره کرد.

برنامه Synapse Audio DUNE به توصیه بسیاری از موزیک سازان، فیلم سازان، استودیو های ضبط موسیقی و دی جی ها یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش صدا به واسطه سینت سایزر قدرتمند آن است. نسخه جدید این برنامه دارای ظاهر جدیدی بوده و دسترسی کاربران به بسیاری از پلاگین های صوتی قدرتمند نظیر VST، AU و یا AAX را فراهم می نماید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Synapse Audio DUNE را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویزگی های نرم افزار Synapse Audio DUNE :

– دارای 16 صدای پلی فونیک و 8320 نوسانگر مختلف صدا

– پشتیبانی از 520 نوسانگر مختلف برای هر نُت

– قابلیت همگام سازی تعداد بسیار زیادی از اصوات مختلف به صورت همزمان

– دارای دو سینی مستر FX همراه با 9 پنل اِفکت به صورت مجزا

– ارائه ماتریس مدولاسیون برای پارامترهای synth و FX در رابط کاربری

– سازگار با کیبرد های فیزیکی MiDi و کیبرد های سری S شرکت Kontrol

– رابط کاربری فوق العاده مجهز و مجزا و دارای اِفکت های منحصر بفرد برای هر بخش از صدا

– پشتیبانی از فرمت NKS مختص فایل های بی کلام

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Synapse Audio DUNE 2.5 - ویرایشگر صدا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR