دانلود InstallAware Studio Admin X10 27.0.0.2019 Build 9.19.19 – نرم افزار ساخت فایل های نصبی

دانلود InstallAware Studio Admin X7 24.0.0.2018 - نرم افزار ساخت فایل های نصبی

 

دانلود InstallAware Studio Admin

| نرم افزار ساخت فایل های نصبی |

 

InstallAware Studio Admin X10 27.0.0.2019 Build 9.19.19 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه ساخت فایل‌های نصبی برای برنامه‌ها و بازی‌ها است. همانطور که احتمالا می‌دانید، فرآیند ساخت و توسعه یک محصول نرم افزاری، شامل همکاری و فعالیت گروه‌های تیمی مختلفی است که هریک بخشی از پروژه را به مرحله اجرا در می‌آورند. در پایان کار، مجموعه‌ای از فایل‌ها و سورس کد‌ها در اختیار قرار میگیرند که امکان استفاده آن از سوی کاربران فراهم نیست. بدین منظور، لازم است که کلیه فایل‌های مرتبط با بسته توسعه داده شده، به یک فایل نصبی تبدیل شوند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، قادر است فایل‌های نصبی مورد نیاز شما را در نهایت سادگی ایجاد نماید.

با استفاده از این محصول قدرتمند، شما می‌توانید بسته‌های نرم افزاری خود را با کیفیت بالا و استانداردهای شناخته شده ایجاد و در اختیار مخاطبین خود قرار دهید. این نرم افزار شما را قادر می‌سازد تا محصولاتی باکیفیت و قدرتمند را ایجاد کنید و از بروز خطاهای پیش‌بینی نشده در حین فرآیند نصب جلوگیری به عمل آورید.این نرم افزار می‌ـوانید پکیج نصبی مورد نظر شما را با 40% حجم کمتر ایجاد کرده و سرعت نصب آن را به حد قابل ملاحظه‌ای بهینه‌سازی کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار InstallAware Studio Admin را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CobraTek WiFi Manager :

– سازگاری کامل با ویژوال استودیو 2019

– امکان کاهش چشم‌گیر پکیج نصب

– پشتیبانی از اپلیکیشن‌های ویندوز استور

– تست خودکار توسط ماشین مجازی

– سازگاری با حفاظت DRM برای اپلیکیشن‌های 32 و 64 بیتی

– امکان الحاق کردن کلیدهای رجیستری

– پشتیبانی کامل از استانداردهای رسمی نصب‌کننده تحت ویندوز

– سازگاری با فریمورک دات نت نسخه 4.7

– امکان تعیین سطوح دسترسی مختلف برای نصب

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

OS:Windows 10 1903
CPU: Intel Itanium 64 bit compatible architecture OR X64 (Intel EM64T or AMD64) 64 bit compatible architecture.
Net Framework: 4.7.2 or 4.8
Visual Studio Supports: 2019

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.07 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR