دانلود SharpCut 1.2.3.0 – نرم افزار برش دادن فیلم

دانلود SharpCut 1.2.3.0 - نرم افزار برش دادن فیلم

 

دانلود SharpCut

| نرم افزار برش دادن فیلم |

 

SharpCut 1.2.3.0 نرم افزار جدیدی است که با استفاده از آن حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند فیلم‌های خود را برش داده و آن را به قسمت‌های کوچک‌تر تبدیل کنند. زمانی که شما یک رویداد مهم در زندگی خود را ضبط می‌کنید، نهایتا با یک فایل ویدیویی حجیم سر و کار دارید که احتمالا نمایش آن به همه دوستان و نزدیکان سخت و زمان‌بر خواهد بود. در چنین مواقعی، بهترین راهکار این است که ویدیوی خود را به قسمت‌هایی کوچک‌تر تقسیم کنید و به صورت گلچین شده آن را در قالب فایل‌هایی کوچک با زمان‌هایی کوتاه‌تر نگهداری کنید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک ابزار ساده و رایگان برای انجام این کار، بدون نیاز به خروی گرفتن دوباره از فایل اصلی است.

برخلاف تمام نرم افزارهای دیگر، این برنامه برای ذخیره کردن قسمت‌های کوچک‌تر ویدیوی شما، هیچ نیازی به انکود کردن دوباره‌ی فایل ویدیویی ندارد. در واقع شما با نصب و راه‌اندازی اولیه این برنامه و سپس فراخوانی ویدیوی مورد نظر خود می‌توانید آن را به قسمت‌هایی کوچک‌تر تقسیم کرده و بدون هدر رفت زمان، فایل‌های ویدیویی جدید خود را تحویل بگیرید. این نرم افزار به طور کامل از فرمت‌های ویدیویی رایج مثل MP4, MKV, TS, AVI, MOV, MPEG, WEBM, OGV پشتیبانی می‌کند و یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای برش و تکه تکه کردن فایل‌های ویدیویی محسوب می‌شود. هم اکنون می توانید نرم افزار SharpCut را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SharpCut :

– امکان برش دادن آسان و سریع فیلم‌ها

– مناسب برای جداسازی قسمت‌های کوتاه و مختصر از ویدیوهای طولانی

– مجهز بودن به امکانات جامع و کاربردی برای تعیین دقیق زمان شروع و پایان فیلم

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SharpCut.cover1  300x197 - دانلود SharpCut 1.2.3.0 - نرم افزار برش دادن فیلم SharpCut.cover2  300x207 - دانلود SharpCut 1.2.3.0 - نرم افزار برش دادن فیلم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 125 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR