دانلود بازی Extreme Offroad Racing برای PC

دانلود بازی Extreme Offroad Racing برای PC

 

دانلود بازی Extreme Offroad Racing برای کامپیوتر

| بازی مسابقات آفرود |

| نسخه TENOKE |

 

Extreme Offroad Racing بازی جدیدی در سبک ماشین و مسابقه‌ای می باشد که در سال 2023 توسط Yash Future Tech Solutions Pvt Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، یک عنوان جدید و سرگرم‌کننده در سبک مسابقات اتومبیل‌رانی آفرود است که شما در آن باید کنترل اتومبیل‌هایی با چرخ‌های بزرگ و غول‌پیکر را بر عهده بگیرید و تلاش کنید تا با کنار زدن رقبا، به عنوان قهرمان این رقابت‌ها لقب بگیرید. این بازی یک شبیه‌سازی سه‌بعدی آفرود برای تمام گروه‌های سنی است که به طور کلی 10 چالش مسابقه‌ای در آن وجود دارد که باید تلاش کنید طی آن‌ها از موانع عبور کرده و چالش‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید.

ماجراجویی بازی شامل 10 چالش مختلف است که نهایتا در هر چالش 100 دور رانندگی خواهید داشت. سفر ماجراجویانه شما به مسابقات آفرود، شامل رانندگی در مسیرهای زمستانی، آفتابی، صحرا، باران، آتشفشان، عبور از کنار رودخانه، ساحل، دریفت بر روی تپه‌های شنی و … است که امیدواریم از تجربه آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Extreme Offroad Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Extreme Offroad Racing1 300x169 - دانلود بازی Extreme Offroad Racing برای PC Extreme Offroad Racing2 300x169 - دانلود بازی Extreme Offroad Racing برای PC

 

Extreme Offroad Racing3 300x169 - دانلود بازی Extreme Offroad Racing برای PC Extreme Offroad Racing4 300x169 - دانلود بازی Extreme Offroad Racing برای PC

 

تریلر بازی Extreme Offroad Racing :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel® Core™ i3-9100E Processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 1060
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 & Above
Processor: Intel® Core™ i7-11850HE Processor
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce RTX 3050
DirectX: Version 12
Storage: 7 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.94 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR