دانلود بازی Sonic Runners Adventure 1.0.0i – ماجراجویی سونیک برای اندروید

دانلود بازی Sonic Runners Adventure 1.0.0i - ماجراجویی سونیک برای اندروید

 

دانلود بازی Sonic Runners Adventure برای اندروید

| بازی ماجراجویی سونیک برای اندروید |

| آنلاین |

 

Sonic Runners Adventure 1.0.0i نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی از استودیوی بازی سازی Gameloft است. محال است که از گیمرهای قدیمی بازی‌های ویدیویی بوده ولی با سونیک (Sonic) آشنایی نداشته باشید! این کاراکتر آبی رنگ و بسیار محبوب، یکی از قدیمی‌ترین کاراکترهای موجود در دنیای بازی‌های ویدیویی است که برای اولین بار، در کنسول سگا سر و صدا کرد. اگر شما نیز از دوست‌داران سری محبوب سونیک هستید، این مژده را به شما می‌دهیم که نسخه املا ارتقا یافته این بازی محبوب را هم‌اکنون می‌توانید در گوشی یا تبلت اندرویدی خود تجربه کنید!

در بازی ماجراجویی سونیک، خارپشت آبی رنگ محبوب یعنی سونیک، همراه با دوستان خود، وارد یک ماجرای پرهیجان می‌شود. حالت داستانی این بازی را می‌توان در 4 منطقه مکانی مختلف و با قابلیت آزادسازی کاراکترهای گوناگون تجربه کرد. هریک از قهرمانان داستانی این بازی، مهارت مخصوص به خود را داشته و رفته رفته می‌توان هریک از آنان را به محیط بازی وارد کرد. هم اکنون می توانید بازی Sonic Runners Adventure را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Sonic Runners Adventure :

– دارا بودن گیم‌پلی پرهیجان و خاطره‌انگیز

– امکان آزاد کردن کاراکترهای مختلف و دوست‌داشتنی

– قابلیت ارتقای توانایی‌های هر کاراکتر

– دارا بودن محور داستانی قوی

– صداپردازی بسیار عالی

– طراحی گرافیکی فوق‌العاده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sonic Runners Adventure1 150x84 - دانلود بازی Sonic Runners Adventure 1.0.0i - ماجراجویی سونیک برای اندروید Sonic Runners Adventure2 150x84 - دانلود بازی Sonic Runners Adventure 1.0.0i - ماجراجویی سونیک برای اندروید Sonic Runners Adventure3 150x84 - دانلود بازی Sonic Runners Adventure 1.0.0i - ماجراجویی سونیک برای اندروید Sonic Runners Adventure4 150x84 - دانلود بازی Sonic Runners Adventure 1.0.0i - ماجراجویی سونیک برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– دیتای بازی بعد از اتصال به اینترنت دانلود خواهد شد.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR