دانلود Samsung Tool PRO 34.2 – تعمیر و باز کردن قفل گوشی‌های سامسونگ

دانلود Samsung Tool PRO 34.2 - تعمیر و باز کردن قفل گوشی‌های سامسونگ

 

دانلود Samsung Tool PRO

| نرم افزار تعمیر و باز کردن قفل گوشی‌های سامسونگ |

 

Samsung Tool PRO 34.2 نام یک نرم افزار تخصصی و قدرتمند در زمینه تعمیر و رفع ایرادات دستگاه‌های سامسونگ و باز کردن قفل‌‌های فراموش شده در آن‌ها است. این نرم افزار که از 95 درصد گوشی‌ها و تبلت‌های ساخت شرکت سامسونگ پشتیبانی کامل دارد، به کاربر این امکان را می‌دهد که بتواند انواع مختلفی از دیوایس‌ها را تعمیر و بازیابی کند. این نرم افزار، به طور مداوم از سوی تعمیرکاران نرم افزاری تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد و امکاناتی تخصصی آن، محدود به استفاده از باکس فلش مخصوص هستند. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند نسخه فریمور دستگاه خود را بروزرسانی کرده و یا آن را شخصی‌سازی کند. علاوه بر این، امکاناتی نظیر فکتوری ریست، قرار دادن گوشی تلفن همراه بر روی حالت دانلود مود (Download Mode)، ترمیم سریال نامبر و کد IMEI، بلوتوث و … نیز در این نرم افزار وجود دارد.

علاوه بر این‌ها، در صورتی که پسورد سیم‌کارت خود را فراموش کرده باشید، این نرم افزار می‌تواند آن را برای شما ریست کند تا در مواقع اضطراری بتوانید مجددا از دستگاه خود استفاده کنید. ضمن اینکه اگر قصد فروش و یا واگذاری دستگاه خود به شخصی دیگر را دارید، این نرم افزار می‌تواند کلیه اطلاعات را با چند کیک ساده به طور کامل از بین ببرد تا از آن به بعد، امکان بازیابی اطلاعات تحت هیچ شرایطی وجود نداشته باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Aiseesoft MobieSync را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Samsung Tool PRO :

– توانایی نمایش دقیق اطلاعات دستگاه متصل شده به سیستم

– قابلیت بروزرسانی نسخه نرم افزاری دستگاه

– توانایی باز کردن قفل سیم‌کارت و از بین بردن محدودیت‌های مرتبط با آن

– امکان باز کردن و خواندن کدها

– توانایی پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Samsung Tool PRO.cover1  300x197 - دانلود Samsung Tool PRO 34.2 - تعمیر و باز کردن قفل گوشی‌های سامسونگ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 58 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR