دانلود iToolab RecoverGo (WhatsApp) 5.1.1 – نرم افزار ریکاوری پیام‌های واتس اپ برای اندروید و iOS

دانلود iToolab RecoverGo (WhatsApp) 5.1.1 - نرم افزار ریکاوری پیام‌های واتس اپ برای اندروید و iOS

 

دانلود iToolab RecoverGo (WhatsApp)

| نرم افزار ریکاوری پیام‌های واتس اپ برای اندروید و iOS |

 

iToolab RecoverGo (WhatsApp) 5.1.1 نام یک ابزار ریکاوری بسیار قوی برای واتس اپ است که به کاربران آیفون و اندروید اجازه می‌دهد بتوانند از طریق یک راهکار ساده و آسان، اطلاعات حذف شده‌ی خود در این پیام‌رسان محبوب را بازیابی نمایند. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید با چند کلیک ساده، مسیج‌ها، استتوس‌ها و … را بدون نیاز به نسخه‌ی بکاپ، از واتس اپ بازیابی کنید. این نرم افزار علاوه بر دارا بودن امکانات پیشرفته در حوزه‌ی ریکاوری اطلاعات واتس اپ در اندروید و iOS، همچنین دارای قابلیت‌هایی قدرتمند در حوزه‌ی پشتیبان‌گیری از اطلاعات بدون نیاز به گوگل درایو، آیتونز و آی کلاد هم شده و به واسطه‌ی این امکانات، کاربر می‌تواند داده‌های واتس اپ را به طور مستقیم در کامپیوتر در فرمت‌های HTML, PDF, CSV, VCF, TXT و … ذخیره کند.

این نرم افزار به عنوان یکی از برترین ابزارهای ریکاوری داده‌های واتس اپ، به شما کاربران WhatsApp / WatshApp Business امکانی می‌دهد که بتوانید هرگونه اطلاعات مثل مسیج‌ها، مخاطبان، تصاویر، استتوس‌ها، استیکرها و … را حتی بدون نیاز به نسخه‌ی بکاپ، از دستگاه‌های اندروید و iOS بازیابی کنید.  اگر که شما هم بر حسب شرایطی خاص، اطلاعات مهم خود را در پیام‌رسان واتس اپ از دست داده و حالا نسخه‌ی بکاپ هم در اختیار ندارید که بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید، در این مطلب به شما عزیزان ابزاری را معرفی می‌کنیم که می‌تواند طی چند کلیک ساده، کلیه اطلاعات حذف شده‌ی شما در آیفون و اندروید را بازیابی کند. هم اکنون می توانید نرم افزار iToolab RecoverGo (WhatsApp) را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iToolab RecoverGo (WhatsApp) :

– امکان بازیابی اطلاعات حذف شده‌ی پیام‌رسان واتس اپ در اندروید و iOS

– عدم نیاز به نسخه‌ی پشتیبان جهت بازگردانی اطلاعات حذف شده‌ نظیر مسیج‌ها، مخاطبان، تصاویر، استتوس‌ها، استیکرها و …

– امکان بازیابی اطلاعات بدون نیاز به بکاپ Google Drive, iCloud

– سرعت بالا در اسکن و بازیابی اطلاعات واتس اپ

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

iToolab RecoverGo.cover1  300x177 - دانلود iToolab RecoverGo (WhatsApp) 5.1.1 - نرم افزار ریکاوری پیام‌های واتس اپ برای اندروید و iOS iToolab RecoverGo.cover2  300x177 - دانلود iToolab RecoverGo (WhatsApp) 5.1.1 - نرم افزار ریکاوری پیام‌های واتس اپ برای اندروید و iOS

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 147 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR