دانلود Foneazy Unlockit Android Screen Unlocker 3.0.2 – باز کردن قفل FRP گوشی های سامسونگ

دانلود Foneazy Unlockit Android Screen Unlocker 3.0.2 - باز کردن قفل FRP گوشی های سامسونگ

 

دانلود Foneazy Unlockit Android Screen Unlocker

| باز کردن قفل FRP گوشی های سامسونگ |

 

Foneazy Unlockit Android Screen Unlocker 3.0.2 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور آنلاک کردن قفل گوشی‌های اندروید است. در بسیار یاز موارد پیش آمده که شخص بعد از تعریف رمز بر روی گوشی موبایل خود، پسورد یا الگوی آن را فراموش کرده و دیگر قادر به باز کردن آن نیست. در چنین مواقعی، ریسک بزرگی اطلاعات کاربر را تهدید خواهد کرد؛ چرا که ظاهرا تنها راهکار ممکن برای حل مشکل، فکتوری ریست (فلش) کردن دستگاه است. اگر که به تازگی شما هم با مشکلی مشابه رو به رو شده و به دنبال راه‌حلی برای آن با حفظ دیتای خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم ما را تا پایان همراهی بفرمایید. قفل گذاشتن روی گوشی‌های اندروید یک اقدام امنیتی است که برای محافظت از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی کاربران استفاده می‌شود. علت اصلی قفل گذاشتن گوشی اندروید، جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات و داده‌های مهم و حساس کاربر است. حال اگر خود کاربر، پسورد یا الگوی امنیتی خود را فراموش کرده باشد چطور؟ آیا راه‌حلی برای این مشکل وجود دارد؟

در همین راستا، نرم افزار جدیدی را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که با تکیه بر آن می‌توانید قفل گوشی خود را دور بزنید و این مشکل را حل کنید. این نرم افزار، قادر است به شکلی ساده و اسان، قفل FRP گوشی های سامسونگ را بدون نیاز به وارد کردن پسورد دور بزند. این برنامه از کلیه دستگاه‌های سامسونگ با نسخه‌های مختلف اندروید پشتیبانی می‌کند و قادر است با عملکردی ساده و سریع این قفل را از بین ببرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Foneazy Unlockit Android Screen Unlocker را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Foneazy Unlockit Android Screen Unlocker :

– قابلیت استفاده به عنوان کلاینت چت رسمی در دسکتاپ (ویندوز)

– عدم نیاز به استفاده از نسخه وب گوگل چت

– امکان قرارگیری در System tray و نمایش پیام‌های خوانده نشده

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Foneazy Unlockit Android Screen Unlocker.cover1  300x192 - دانلود Foneazy Unlockit Android Screen Unlocker 3.0.2 - باز کردن قفل FRP گوشی های سامسونگ Foneazy Unlockit Android Screen Unlocker.cover2  300x192 - دانلود Foneazy Unlockit Android Screen Unlocker 3.0.2 - باز کردن قفل FRP گوشی های سامسونگ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 59.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR