دانلود PDFConverters PDF Compressor 3.6.6.2 + Portable – ابزار فشرده‌سازی اسناد PDF

دانلود PDFConverters PDF Compressor 3.6.6.2 + Portable - ابزار فشرده‌سازی اسناد PDF

 

دانلود PDFConverters PDF Compressor

| ابزار فشرده‌سازی اسناد PDF |

 

PDFConverters PDF Compressor 3.6.6.2 + Portable نام نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه فشرده‌سازی اسناد پی‌دی‌اف (PDF) است که می‌تواند حجم اینگونه فایل‌ها را تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد تا امکان به اشتراک‌گذاری آنان به شکل ساده‌تری صورت‌پذیر باشد. از آنجا که این دسته از فایل‌ها، دارای کاربرد بسیاری در زمینه‌های مختلف آموزشی، تحقیقاتی و … دارند، حجم آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای مثال، ممکن است نیاز داشته باشید که یک فایل تحقیقاتی در این فرمت را برای استاد راهنما و یا همکاران خود از طریق ایمیل ارسال کنید. در صورتی که حجم فایل ارسالی زیاد باشد، زمان بیشتری را برای ارسال آن باید اختصاص دهید و همچنین مخاطبین شما نیز باید مدت زمان بیشتری را برای دانلود این فایل صرف کنند. اما زمانی که این فایل حجم کمتری داشته باشد، به اشتراک‌گذاری آن بسیار ساده و سریع‌تر صورت خواهد گرفت.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که قادر است با الگوریتم‌های پیشرفته خود، حجم اسناد پی‌دی‌اف را تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد تا بتوانید اینگونه فایل‌ها را به شکل ساده‌تری با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید. این نرم افزار با تشخیص دادن محتوای اسناد پی‌دی‌اف، سعی بر آن دارد تا با حفظ کردن کیفیت فایل اصلی، حجم آنان را تا بیشترین حد ممکن کاهش دهد تا امکان به‌اشتراک‌گذاری آنان به شکل سریع و ساده‌تری صورت‌پذیر باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار PDFConverters PDF Compressor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PDFConverters PDF Compressor :

– امکان کاهش حجم اسناد پی‌دی‌اف با الگوریتم‌های فشرده‌سازی

– فراهم‌سازی امکان به اشتراک‌گذار سریع و آسان فایل‌ها

– مناسب برای به اشتراک‌گذاری فایل‌ها در فضای وب و ارسال از طریق ایمیل

– امکان کنترل حجم اسناد

– قابلیت تغییر در رزولوشن تصاویر

– امکان حذف عناصر غیرضروری

– قابلیت فشرده‌سازی دسته‌جمعی فایل‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

pdfconverters PDF Compressor.cover1  300x139 - دانلود PDFConverters PDF Compressor 3.6.6.2 + Portable - ابزار فشرده‌سازی اسناد PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 28 + 53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR