دانلود Imagenomic Portraiture 4.0.3 Build 4032 – پلاگین بهینه‌سازی تصاویر پرتره برای فتوشاپ و لایت‌روم

دانلود Imagenomic Portraiture 4.0.3 Build 4032 - پلاگین بهینه‌سازی تصاویر پرتره برای فتوشاپ و لایت‌روم

 

دانلود Imagenomic Portraiture

| پلاگین بهینه‌سازی تصاویر پرتره برای فتوشاپ و لایت‌روم |

 

Imagenomic Portraiture 4.0.3 Build 4032 نام یک پلاگین نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی برای فتوشاپ و لایت‌روم است که به کمک آن کاربر می‌تواند تصاویر پرتره‌ی خود را بهینه‌سازی کند. این پلاگین نرم افزاری جدید، قابلیتی را برای شما به ارمغان می‌آورد که بتوانید به شکلی تخصصی‌تر بر روی تصاویر پرتره کار کنید و بدین ترتیب، نتیجه‌ای ایده‌آل و چشم‌نواز را شاهد باشید. این پلاگین کاربردی، محصولی است که به طور خاص برای Adobe Photoshop و Adobe Lightroom تولید و روانه‌ی بازار شده و به گرافیست‌ها امکانی می‌دهد که بتوانند تصاویر پرتره‌ی خود را دستکاری کرده و نتیجه‌ای ایده‌آل را شاهد باشند.

نسخه جدید این پلاگین جدید و کاربردی که به تازگی منتشر شده، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید با سهولت و سادگی بیشتری پرتره‌های خود را بهینه‌سازی کنید. با این پلاگین، گرافیست‌ها می‌توانند پوست چهره‌ها در تصاویر پرتره را دستکاری و هرگونه ایرادات موجود در آن را اصلاح نمایند. در واقع با استفاده از این پلاگین، شما می‌توانید تصاویر پرتره را ویرایش و با رتوش کردن آن‌ها، یک نتیجه‌ی بهینه و باکیفیت‌تر را شاهد باشید. اگر که شما هم از علاقه‌مندان به عکاسی چهره (پرتره) هستید و با نرم افزارهای فتوشاپ و لایت‌روم آشنایی کافی دارید، این پلاگین کاربردی به شما امکانی می‌دهد که بتوانید با دقت و جزئیات بیشتری اقدام به ویرایش و دستکاری چهر‌ه‌ها کرده و نتایجی بی‌نظیر را در آن خلق کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Imagenomic Portraiture را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Imagenomic Portraiture :

– دارا بودن سرعت و پرفرمنس بالا در ویرایش و دستکاری تصاویر

– امکان بهینه‌سازی و ارتقای کیفیت و جزئیات در تصاویر پرتره

– امکان رفع چین و چروک صورت در تصاویر، از بین بردن جوش و لک و …

– توانایی رتوش چهره‌ها در تصاویر پرتره

– قابلیت نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Imagenomic Portraiture.cover1  211x300 - دانلود Imagenomic Portraiture 4.0.3 Build 4032 - پلاگین بهینه‌سازی تصاویر پرتره برای فتوشاپ و لایت‌روم Imagenomic Portraiture.cover2  211x300 - دانلود Imagenomic Portraiture 4.0.3 Build 4032 - پلاگین بهینه‌سازی تصاویر پرتره برای فتوشاپ و لایت‌روم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 108 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR