دانلود Pomatez 1.3.0 x86/x64 – نرم افزار مدیریت زمان و بالا بردن بهره‌وری کارها

دانلود Pomatez 1.3.0 x86/x64 - نرم افزار مدیریت زمان و بالا بردن بهره‌وری کارها

 

دانلود Pomatez

| نرم افزار مدیریت زمان و بالا بردن بهره‌وری کارها |

 

Pomatez 1.3.0 x86/x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی است که به عنوان یک ابزار مدیریت زمان بسیار پیشرفته در ویندوز ایفای نقش می‌کند. این برنامه با دارا بودن یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید با تعریف تنظیماتی مشخص و همینطور لیستی از اقدامات لازم برای انجام، بتوانید زمان خود را به شکلی دقیق‌تر مدیریت کنید. روش Pomodoro یک روش مدیریت زمان است که هدف آن این است که کاربر بتواند حداکثر تمرکز و خلاقیت را در کار داشته باشد؛ در نتیجه او بتواند پروژه‌ها را سریع‌تر و با خستگی ذهنی کم‌تری انجام دهد. روند اجرای این تکنیک بسیار ساده است: برای هر پروژه در طول روز، وقت خود را به چند مرحله تقسیم می‌کنید و با انجام برخی کارها، به خود استراحت می‌دهید و دوباره کار را آغاز می‌کنید. در این روش شما 25 دقیقه کار می‌کنید، سپس پنج دقیقه استراحت می‌کنید.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، یک تایمر مخصوص است که بر اساس تکنیک مدیریت زمان پومودورو کار می‌کند. در محیط این برنامه شما می‌توانید فهرستی از کارها تعریف کنید و با کمک این تکنیک، کارها را با دقت و بهره‌وری بهتری انجام دهید. با استفاده از این تایمر بسیار قدرتمند، شما می‌توانید همواره بر روی اقدامات خود تمرکز کرده و در بازه‌های زمانی مشخص، به شکلی هوشمندانه از زمان استراحت خود استفاده کنید و سپس به ادامه کار خود بپردازید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Pomatez را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Pomatez :

– امکان تعریف تنظیمات شخصی‌سازی شده

– دارا بودن امکان تعریف لیست اقدامات کاربر

– جلوگیری از ادامه‌ی کار در زمان استراحت و نمایش تایم باقی مانده به صورت تمام صفحه

– امکان نمایش اعلان یادآور بر روی دسکتاپ

– دارا بودن شرتکات‌های مخصوص در کیبورد

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pomatez.cover1  203x300 - دانلود Pomatez 1.3.0 x86/x64 - نرم افزار مدیریت زمان و بالا بردن بهره‌وری کارها Pomatez.cover2  203x300 - دانلود Pomatez 1.3.0 x86/x64 - نرم افزار مدیریت زمان و بالا بردن بهره‌وری کارها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 57/60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR