دانلود بازی کم حجم Towers of Oz برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Towers of Oz برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Towers of Oz برای کامپیوتر

| بازی برجک های جنگی |

 

Towers of Oz بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2014 توسط BigFishGames ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. یک ماجراجوئی فوق العاده در سبک سری بازی های استراتژیک با روایت هایی فراتر از تخیل در انتظار شما هستند. در این بازی شما باید به Timothy کمک کنید تا در این دنیای مهیج قدم بگذارد و او را در نبرد با سربازان چوبی ، ببرهایی با دندان های تیز و برنده و همچنین قورباغه های غول پیکر کمک کنید. نبردهای این بازی به شکل تاکتیکی دنبال می شود و شما نقشی به سزا در آنان خواهید داشت.

در طی این بازی می توانید اتک های جدید را آنلاک کنید ، با استراتژی های منحصر به فرد خود دشمنان خود را از بین ببرید و از برجک های خود دفاع کنید. محیط این بازی به شکل گرافیک 3 بعدی طراحی گردیده و تداد 30 مأموریت متنوع برایتان در نظر گرفته شده که می توانید تا ساعاتی طولانی خود را با آنان سرگرم کنید. امکان دستیابی به قدرت های جادویی و توانایی های جدیدتر نیز از سایر امکانات این بازی هستند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Towers of Oz را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

towers-of-oz1 towers-of-oz2

 

towers-of-oz3 towers-of-oz4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

System: Pentium 4 CPU 1.4 GHz
RAM: 512 MB
Size: 68 MB
Video Memory: 64 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR