دانلود بازی Sniper Shoot Elite Killer: Cover Firing Free Games 1.2.2 – تک‌تیرانداز ماهر برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Sniper Shoot Elite Killer: Cover Firing Free Games 1.2.2 - تک‌تیرانداز ماهر برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Sniper Master : City Hunter برای اندروید

| بازی شکارچی شهر برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Sniper Shoot Elite Killer: Cover Firing Free Games 1.2.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی .Gamers Pulse Inc است. از شما دعوت می‌کنیم تا به یکی از بهترین عناوین تک‌تیراندازی سال 2019 بپیوندید! اکنون وقت آن رسیده که مهارت خود را در زمینه کار با اسلحه اسنایپر به رخ رقبا کشیده و بهترین شلیک‌ها را در این بازی به نمایش بگذارید. در حال حاضر شمار متعددی از بازی‌ها در این سبک وجود دارند که هرکدام شماری از کاربران را با خود سرگرم ساخته‌اند. عنوان تازه‌ای که در این مطلب برای شما علاقه‌مندان به سبک اکشن و اول شخص در نظر داریم، یک تجربه مهیج و جذاب در موقعیت‌هایی است که شما باید مهارت کار با اسلحه خود را در جهت نابود کردن تروریست‌ها به نمایش بگذارید.

البته باید این نکته را نیز همواره مدنظر داشته باشید که پشت سر گذاشتن مراحل بازی چندان هم ساده و آسان نخواهد بود؛ زیرا که دشمنان منتظر کوچک‌ترین خطا از سمت شما هستند تا با یک شلیک کارتان را تمام کنند! وظیفه شما این است که متناسب با مراحل مختلف بازی، اسلحه مورد علاقه خود را انتخاب و مهارت خود در زمینه کار با آن را به رخ دشمنان بکشید. برخلاف شمار دیگری از بازی‌های این سبک، دیگر حتی به ارتباط اینترنتی هم نیاز نیست و شما می‌توانید به صورت کاملا آفلاین از جذابیت‌های این بازی لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Sniper Shoot Elite Killer: Cover Firing Free Games را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Sniper Shoot Elite Killer: Cover Firing Free Games :

– دارا بودن انواع مختلف اسلحه‌های اسنایپر

– دارا بودن ده‌ها مرحله جذاب و سرگرم‌کننده

– امکان ایفای نقش در موقعیت‌های مکانی متنوع

– دارا بودن گرافیک و صداپردازی با کیفیت بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sniper Shoot Elite Killer1 150x94 - دانلود بازی Sniper Shoot Elite Killer: Cover Firing Free Games 1.2.2 - تک‌تیرانداز ماهر برای اندروید + نسخه بی نهایت Sniper Shoot Elite Killer2 150x100 - دانلود بازی Sniper Shoot Elite Killer: Cover Firing Free Games 1.2.2 - تک‌تیرانداز ماهر برای اندروید + نسخه بی نهایت Sniper Shoot Elite Killer3 150x94 - دانلود بازی Sniper Shoot Elite Killer: Cover Firing Free Games 1.2.2 - تک‌تیرانداز ماهر برای اندروید + نسخه بی نهایت Sniper Shoot Elite Killer4 150x100 - دانلود بازی Sniper Shoot Elite Killer: Cover Firing Free Games 1.2.2 - تک‌تیرانداز ماهر برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 34 + 34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR