دانلود Vovsoft Speech to Subtitle Converter 1.0 – تبدیل صدا به زیرنویس

دانلود Vovsoft Speech to Subtitle Converter 1.0 - تبدیل صدا به زیرنویس

 

دانلود Vovsoft Speech to Subtitle Converter

| تبدیل صدا به زیرنویس |

 

Vovsoft Speech to Subtitle Converter 1.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که به کمک آن کاربر می‌تواند صدا (گفتار) را به زیرنویس مخصوص فیلم تبدیل کند. این برنامه، یک ابزار تمام خودکار است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید صداها را به زیرنویس برای فیلم‌های خود با ساپورت بیش از 50 زبان زنده‌ی دنیا تبدیل کنید. این برنامه، قادر است به کمک تکنولوژی هوش مصنوعی و موتورهای تشخیص صدای بسیار پیشرفته، صداها را در هر زبانی تشخیص داده و آن را به زیرنویس آماده‌ی استفاده برای فیلم تبدیل کند. همانطور که احتمالا می‌دانید، ساخت زیرنویس برای فیلم و سریال امری زمان‌بر و دشوار است؛ با استفاده از این ابزار کمکی شما می‌توانید چندین ساعت در زمان خود برای این کار صرفه‌جویی کنید.

این نرم افزار با دارا بودن یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند، امکانی را برای شما مهیا می‌کند تا بتوانید به صورت کاملا خودکار، زیرنویس فیلم‌های خود را آماده کنید. اگر که به تازگی صدای یک درس (آموزشی) یا سخنرانی را ضبط کرده و می‌خواهید از روی آن زیرنویس برای استفاده بر روی فیلم آماده کنید، این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید از توانایی‌های هوش مصنوعی بهره گرفته و به سرعت، زیرنویس اختصاصی خود را از روی صدا تولید کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Vovsoft Speech to Subtitle Converter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Vovsoft Speech to Subtitle Converter :

– امکان تشخیص صدا از 50 زبان مختلف (با پشتیبانی از زبان فارسی)

– قابلیت ساخت فایل زیرنویس از روی صدا

– مناسب برای ساخت زیرنویس از صدا (جهت زیرنویس فارسی یا انگلیسی کردن فیلم‌ها)

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Vovsoft Speech to Subtitle Converter.cover1  300x300 - دانلود Vovsoft Speech to Subtitle Converter 1.0 - تبدیل صدا به زیرنویس Vovsoft Speech to Subtitle Converter.cover2  300x300 - دانلود Vovsoft Speech to Subtitle Converter 1.0 - تبدیل صدا به زیرنویس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR