دانلود Calibre 7.0.0 – نرم افزار مدیریت کتاب های دیجیتالی PDF

دانلود Calibre 2.37.1 Final - نرم افزار مدیریت کتاب های دیجیتالی

دانلود Calibre

نرم افزار مدیریت حرفه ای کتاب ها PDF

 

Calibre 7.0.0 x86/x64 یک نرم افزار کاربردی و قدرتمند است که به شما در مدیریت حرفه ای کتاب های دیجیتالی کمک می کند و نمیگذارد دیگر شما زمان زیادی را صرف پیدا کردن یک کتاب کنید و با جست جو کردن داخل این نرم افزار میتوانید تمامی آن کتاب ها را در زمان بسیار کمی پیدا کنید. این نرم افزار دارای ابزارهای بسیار زیادی است که به شما در مدیریت و نگه داری کتاب ها کمک می کند و خاطره خوبی از کتاب خواندن را برای شما به ارمغان می اورد به طوری که از کتاب خواندن خود لذت می برید. این نرم افزار دارای دیتابیس بزرگ و قدرتمندی است که تمامی کتاب های شما را به صورت منظم در آن نگه داری میکند و شما میتوانید به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.

از قابلیت های این نرم افزار میتوان به دیتابیس بسیار بزرگ و قدرتمند، دارای محیطی جذاب، امکان مدیریت و دسته بندی کتاب ها، امکان مطالعه کتاب ها، امکان مرتب کردن کتاب ها به صورت دلخواه و … اشاره کرد. هم اکنون میتوانید نرم افزار Calibre را به صورت کاملا رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از قابلیت های نرم افزار Calibre :

– دارای دیتابیس قدرتمند و بزرگ

– دارای محیطی جذاب

– امکان مدیریت و دسته بندی کتاب ها

– امکان مطالعه کتاب ها

– امکان مرتب کردن کتاب ها به صورت دلخواه

– و …

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

Windows 8/10

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 117/132 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR