دانلود MSP360 Backup Ultimate 7.9.1.128 – نرم افزار بکاپ‌گیری حرفه‌ای

دانلود MSP360 Backup Ultimate 7.9.1.128 - نرم افزار بکاپ‌گیری حرفه‌ای

 

دانلود MSP360 Backup

| نرم افزار بکاپ‌گیری حرفه‌ای |

 

MSP360 Backup Ultimate 7.9.1.128 نام یک راهکار نرم افزاری جدید، قدرتمند و پرامکانات در زمینه‌ی پشتیبان‌گیری از اطلاعات است که مناسب برای مدیران IT توسعه یافته تا بتوان از اطلاعات مهم در سیستم و سرورها به صورت آفلاین و آنلاین بکاپ گرفت. نرم افزار فوق یک ابزار پشتیبان گیری قدرتمند است که برای سیستم عامل های ویندوز عرضه شده و به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند فایل ها، پوشه ها، درایوهای سیستم و حتی دیتابیس ها را به روش های مختلف پشتیبان بگیرند. یکی از ویژگی های برجسته این برنامه، قابلیت پشتیبان گیری از فولدر و فایل‌های مختلف است. با استفاده از این نرم افزار، شما می توانید از فایل ها، پوشه ها، درایوها، دیتابیس ها، سرورها و حتی سرویس های ابری مانند Amazon S3, Microsoft Azure, Google Cloud Storage پشتیبان بگیرید. این قابلیت به کاربران امکان می دهد تا بر اساس نیازهای خود انتخاب کنند که چه نوع دیتایی را می خواهند پشتیبان بگیرند.

روش های پشتیبان گیری متنوعی در این نرم افزار وجود دارد. از جمله روش های پشتیبان گیری قابل استفاده در این نرم افزار می توان به پشتیبان گیری کامل، پشتیبان گیری تفکیکی، پشتیبان گیری به صورت فشرده سازی شده و پشتیبان گیری به صورت زمانبندی شده اشاره کرد. با این روش ها، کاربران می توانند پشتیبان های مختلف را با تنظیمات و زمانبندی های مورد نظر خود ایجاد کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار MSP360 Backup را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار MSP360 Backup :

– قابلیت پشتیبان‌گیری حرفه‌ای از دیتا در ویندوز

– امکان نظارت بر عملکرد سیستم‌، سرور و …

– امکان بکاپ‌گیری حرفه‌ای با پشتیبانی از Windows, Linux, macOS, VMware, Hyper-V, Microsoft 365, Google Workspace

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MSP360 Backup.cover1  300x163 - دانلود MSP360 Backup Ultimate 7.9.1.128 - نرم افزار بکاپ‌گیری حرفه‌ای MSP360 Backup.cover2  300x163 - دانلود MSP360 Backup Ultimate 7.9.1.128 - نرم افزار بکاپ‌گیری حرفه‌ای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR