دانلود Quest Software ApexSQL Unit Test 2019.02.0179 – یونیت تست برای اس کیو ال سرور

دانلود Quest Software ApexSQL Unit Test 2019.02.0179 - یونیت تست برای اس کیو ال سرور

 

دانلود Quest Software ApexSQL Unit Test

| یونیت تست برای اس کیو ال سرور |

 

Quest Software ApexSQL Unit Test 2019.02.0179 نام یک پلاگین جدید، کاربردی و قوی برای SQL Server Management Studio است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید برای دیتابیس اس کیو ال خود، یونیت تست بنویسید. با استفاده از این ابزار کاربردی و قوی، شما به راحتی می‌توانید یونیت تست‌ها را ایجاد و آن‌ها را در تست کلاس‌های مختلف سازماندهی کنید. علاوه بر این، در هر زمان این امکان مهیاست که بتوان با یک کلیک ساده، چندین تست مختلف را به اجرا درآورد. اجرای تست‌ها را همچنین می‌توانید از طریق CLI نیز خودکارسازی کرد و نتایج را در فرمت XML مشاهده نمود.

همانطور که می‌دانید، اس کیو ال سرور، یکی از قدرتمندترین سیستم‌های پایگاه داده در دنیاست که بسیاری از اپلیکیشن‌های دسکتاپ، موبایل و وب با قدرت‌گیری از آن کار می‌کنند. این پایگاه داده، با استفاده از نرم افزار مخصوص مایکروسافت یعنی Microsoft SQL Server Management Studio مدیریت می‌شود که امکاناتی گسترده را در خود دارد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزار جدیدی را برای شما در نظر داریم که می‌توان با نصب آن بر روی ابزار اس کیو ال سرور منیجمنت استودیو، امکانات یونیت تست را به آن اضافه کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ApexSQL Unit Test را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Quest Software ApexSQL Unit Test :

– امکان یکپارچه‌سازی یونیت تست در SSMS

– امکان ساخت و مدیریت تست کلاس

– امکان نوشتن یونیت تست در محیط SQL Server Management Studio

– امکان اجرای تست‌ها با یک کلیک

– امکان نصب و مدیریت tSQLt از چند منبع مختلف

– امکان خودکار کردن اجرای تست‌ها با CLI

– اجرای تست‌ها با T-SQL

– امکان مدیریت کلیه تست‌ها از طریق یک فرم مشترک

– دارا بودن امکان کاربرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Quest Software ApexSQL Unit Test.cover1  300x107 - دانلود Quest Software ApexSQL Unit Test 2019.02.0179 - یونیت تست برای اس کیو ال سرور Quest Software ApexSQL Unit Test.cover2  300x156 - دانلود Quest Software ApexSQL Unit Test 2019.02.0179 - یونیت تست برای اس کیو ال سرور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 21.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR