دانلود بازی سندباد – نسخه کم حجم بازی Sindbad برای کامپیوتر

دانلود بازی سندباد - نسخه کم حجم بازی Sindbad برای کامپیوتر

 

دانلود بازی سندباد

بازی Sindbad برای کامپیوتر

 

سندباد بسیاری از ما سندباد شخصیت دوست داشتنی و قدرتمند افسانه ی هفت دریا را می شناسیم ، او همیشه به دنبال عدالت است و می خواهد تمامی گناه کاران را نابود کند ، بر اثر یک اتفاق او از تاج و تخت پادشاهیش دور شده و برای رسیدن به سرزمین خود باید از هفت دریا ی مرموز و خطرناک عبور کند . در این راه با دیوهای قوی هیکل و موجودات عجیبی نیز دست و پنجه نرم می کند . بازی سندباد Sindbad برگرفته از انیمیشن سندباد است که توسط کمپانی معتبر Atari طراحی و انتشار یافته است .

در بازی سندباد عبور از هفت دریا کار ساده ای نیست چرا که هریک از این هفت دریا سختی ها و شخصیت های منفی یا همان غول آخرهای ! خاص خود را دارند . البته در طول مسیر کسانی هستند که به شما کمک کنند و در شرایط حساس به داد شما برسند ! ، مانند میمون باهوش و قالیچه پرنده که به کمک شما خواهند آمد .

قبل از شروع بازی شما باید سندباد را برای این سفر مهم آماده کنید . باید به او طریقه ی جنگ تن به تن و شمشیر زدن را یاد دهید تا در مبارزات سختی که در پیش دارد مغلوب نشود . بازی سندباد گرافیک خوبی دارد و مراحل سرگرم کننده ی آن میوانند شما را ساعت ها درگیر خود کنند . در آخر باید اضافه کنیم که شما کاربران عزیز یاس دانلود می توانید نسخه کم حجم بازی سندباد برای کامپیوتر را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت کرده و از آن لذت ببرید .

 

Sinbad-3

 

Sinbad-4

 

 

راهنمای نصب:

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 367 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی سندباد Sindbad

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR