دانلود Link Gopher 2.6.1 Firefox/2.5.0 Chrome – استخراج کلیه لینک‌ها در صفحه وب

دانلود Link Gopher 2.6.1 Firefox/2.5.0 Chrome - استخراج کلیه لینک‌ها در صفحه وب

 

دانلود Link Gopher Firefox/Chrome

| استخراج کلیه لینک‌ها در صفحه وب |

 

Link Gopher 2.6.1 Firefox/2.5.0 Chrome نام یک افزونه جدید، کاربردی و مفید برای کاربران در مرورگر فایرفاکس و کروم است که به کمک آن کاربر می‌تواند کلیه لینک‌های موجود در صفحه جاری را استخراج کرده و آن را در یک صفحه مجزا ببیند. افزونه فوق یک افزونه مفید برای مرورگرها است که به کاربران امکان می دهد لینک ها را از صفحات وب استخراج کنند. این افزونه به طور خاص برای مواقعی کاربرد دارد که شما نیاز دارید لینک های یک صفحه وب را برای استفاده بعدی یا ذخیره سازی در جای دیگر به سرعت جمع آوری کنید. با استفاده از افزونه مذکور، شما می توانید به سادگی و سریع لینک های صفحه فعلی را استخراج کنید. این افزونه به طور خودکار لینک های موجود در صفحه را تشخیص داده و به شما نمایش می دهد. شما می توانید لینک ها را به صورت متنی یا آدرس URL کپی کنید و در جای دیگر مثل فایل متنی، دانلود منیجر یا … نگه دارید.

علاوه بر استخراج لینک ها، افزونه مذکور قابلیت های دیگری نیز دارد. برای مثال، شما می توانید لینک ها را به صورت گروهی انتخاب کنید و به طور همزمان کپی کنید. همچنین، این افزونه به شما امکان می دهد تنظیمات مختلفی را برای استخراج لینک ها انجام دهید که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلتر کردن لینک ها بر اساس الگوها یا تنظیمات خاص اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Link Gopher را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Link Gopher :

– امکان استخراج لینک از صفحات وب

– قابلیت کارکرد در وب‌سایت‌هایی فاقد امکان کپی یا سلکت متن

– امکان کپی لینک‌های استخراج شده در فایل، کلیپ بورد یا دانلود منیجر

– دارا بودن کارکرد سریع و ساده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Link Gopher.cover1  294x300 - دانلود Link Gopher 2.6.1 Firefox/2.5.0 Chrome - استخراج کلیه لینک‌ها در صفحه وب Link Gopher.cover2  300x141 - دانلود Link Gopher 2.6.1 Firefox/2.5.0 Chrome - استخراج کلیه لینک‌ها در صفحه وب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : CRX/XPI
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR