دانلود CUETools 2.2.4 – نرم افزار تبدیل و انکود فایل‌های صوتی

دانلود CUETools 2.2.4 - نرم افزار تبدیل و انکود فایل‌های صوتی

 

دانلود CUETools

| نرم افزار تبدیل و انکود فایل‌های صوتی |

 

CUETools 2.2.4 نام یک پکیج نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید شیت‌های CUE را ایجاد، انکود و یا تبدیل کنید. فرمت CUE، در واقع فایلی است که احتمالا آن را در دیسک‌های CD/DVD حاوی آلبوم‌های صوتی مشاهده کرده‌اید. این فایل، حاوی اطلاعات مهم مرجع اصلی است و برای مثال به شما می‌گوید که قطعات مختلف آلبوم موسیقی شما از چه زمانی آغاز و در چه زمانی پایان می‌یابند. در این نرم افزار، طیف گسترده‌ای از فرمت‌ها شامل WAV, FLAC, WV, APE, TTA, M4A, TAK و … قابل پشتیبانی هستند. تنها کافی‌ست که این ابزار را اجرا کنید و در ادامه آدرس مسیر حاوی فایل‌های صوتی و یا آرشیوهای RAR را به آن معرفی کنید تا به راحتی امکان کار با آن برای شما فراهم گردد.

این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و در نمای اصلی آن، تقریبا می‌توانید به کلیه امکانات و آپشن‌های مورد نظر خود دسترسی سریع داشته باشید. از بخش اکسپلورر این ابزار، می‌توانید با سهولت بیشتری به اطلاعات خود دسترسی پیدا کرده و ساختار فایل و فولدرها را در آن ببینید. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید با انواع دیسک‌های صوتی حاوی فایل CUE کار کنید و یا اینکه در صورت نبود، اقدام به ساخت آن کنید و به کلیه امکانات مورد نظر در این زمینه دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CUETools را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CUETools :

– امکان تبدیل کردن آلبوم ایجیک یک ترکه با CUE شیت به سینگل ترک‌های آلبوم

– امکان ساخت آلبوم تک ترک با استفاده از مجموعه فایل‌های ریپ شده بر اساس فایل CUE

– امکان ساخت آلبوم ایمیج از روی آرشیوهای RAR

– امکان اصلاح اسامی فایل‌های از شیت فایل CUE

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

CUETools.cover3  300x232 - دانلود CUETools 2.2.4 - نرم افزار تبدیل و انکود فایل‌های صوتی CUETools.cover2  300x232 - دانلود CUETools 2.2.4 - نرم افزار تبدیل و انکود فایل‌های صوتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR