دانلود بازی Paranoia: Happiness is Mandatory برای PC

دانلود بازی Paranoia: Happiness is Mandatory برای PC

 

دانلود بازی Paranoia: Happiness is Mandatory برای کامپیوتر

| بازی پارانویا: خوشبختی اجباری است |

| نسخه CODEX |

 

Paranoia: Happiness is Mandatory بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های نقش‌آفرینی می باشد که در سال 2019 توسط Bigben Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. پارانویا، یک بازی ماجرایی و جذاب است که در آخرین پناهگاه موجود برای بشریت به تصویر کشیده می‌شود. مجموعه آلفا (Alpha Complex)، مرکزی است که توسط یک رایانه فوق‌پیشرفته کنترل می شود. همه شهروندان در این مجموعه دارای یک زندگی شاد، نشاط و مناسب هستند. زیر سوال بردن خیرخوانی کنترل مجموعه از سوی این رایانه، خیانت محسوب می‌شود. حتی اگر بخواهید به اطلاعاتی فراتر از مجوزهای امنیتی در رابطه با این نوع رهبری دسترسی داشته باشید، باز هم مرتکب جرم بزرگی شده‌اید. البته مجازات خیانت چندان سخت نیست: اعدام!

همواره سعی کنید که هوشیاری خود را نسبت به رویدادهای اطراف حف و به هیچ کسی اعتماد نکنید! خائن‌ها در مه‌جا هستند و سعی می‌کنند با کشیدن نقشه، رایانه را از بین برده و به زندگی همه افراد خاتمه دهند. وظیفه شما این است که این افراد را شناسایی و از بین ببرید. در این بازی به شما به عنوان یکی از اعضای تیم‌ عیب‌یابی ایفای نقش می‌کنید که به سطوح بیشتری از اطلاعات دسترسی دارند. کار شما این است که مشکلات را شناسایی و سریعا آن‌ها را از بین ببرید. بدون شک برای اینگونه کارها، حقوق نسبتا خوبی هم دریافت می‌کنید. شما به همراه سه نفر دیگر از اعضای تیم عیب‌یابی، وظیفه دارید که مهارت‌های خود را از بین 9 تخصص مختلف انتخاب و همواره در حال تامین شادی مردم و از بین بردن تهدیدات باشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Paranoia: Happiness is Mandatory را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Paranoia1 300x169 - دانلود بازی Paranoia: Happiness is Mandatory برای PC Paranoia2 300x169 - دانلود بازی Paranoia: Happiness is Mandatory برای PC

 

Paranoia3 300x169 - دانلود بازی Paranoia: Happiness is Mandatory برای PC Paranoia4 300x169 - دانلود بازی Paranoia: Happiness is Mandatory برای PC

 

تریلر بازی Paranoia: Happiness is Mandatory :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: Intel Core i5-2300 or AMD FX-4350
RAM: 4 GB
OS: Windows 7 64-bit
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 650 or AMD Radeon HD 6870
DISK SPACE: 8 GB
DEDICATED VIDEO RAM: 1024 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 3.08 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR