دانلود Ginger Webs Verificare Business 7.0.7 – طراحی، ساخت و تصحیح پاسخ‌نامه آزمون

دانلود Ginger Webs Verificare Business 7.0.7 - طراحی، ساخت و تصحیح پاسخ‌نامه آزمون

 

دانلود Ginger Webs Verificare

| طراحی، ساخت و تصحیح پاسخ‌نامه آزمون |

 

Ginger Webs Verificare Business 7.0.7 نام یک ابزار جدید، تخصصی و کاربردی در حوزه آموزش دانشگاهی، مدارس و موسسه‌های آموزش زبان، کامپیوتر و … است که به کمک آن، شما می‌توانید فرآیندهای طراحی و تصحیح آزمون را به شکل ساده و استاندارد انجام دهید. اگر که در حوزه آموززش فعال باشید، احتمالا اصطلاح OMR را شناخته و می‌دانید که این استاندارد، چگونه می‌تواند شما را در زمینه‌ی طراحی آزمون، پرسشنامه و … همراهی کند تا بتوانید این دست از آزمون‌های سه یا چار جوابی را طراحی و سپس از طریق کامپیوتر آن را تصحیح کنید.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک ابزار جدید بر پایه همین تکنولوژی است که شما را از مشکلات و پیچیدگی‌های طراحی پرسشنامه به این سبک و تصحیح آن راحت می‌کند. با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید پاسخنامه چند گزینه‌ای مربوط به آزمون‌های خود را با تمپلیت‌های مختلف ایجاد کنید و در ادامه از این روش برگذاری آزمون برای اجرای سالم‌تر و سریع‌تر آن‌ها استفاده کنید. OMR که مخفف Optical Mark Recognition است، به عنوان فرآیندی برای تشخیص دیتای پاسخ داده شده توسط شرکت‌کنندگان در آزمون شناخته می‌شود که با کمک آن می‌توان به سرعت از روی پاسخ‌نامه‌های چند گزینه‌ای، رتبه‌ی شرکت‌کننده را مشخص کرد. این نرم افزار، به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای پرکاربرد در این حوزه، هم اکنون به صورت رایگان در دسترس شما عزیزان قرار می‌گیرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Ginger Webs Verificare را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Ginger Webs Verificare :

– مناسب در امر آموزش و طراحی آزمون‌های چند گزینه‌ای

– پشتیبانی از تمپلیت‌های متعدد 100، 200 و 300 سوالی

– پشتیبانی از تمپلیت‌های 4 جوابی، فرم‌های ثبت‌نام، الگوهای شرکت در انتخابات، نظرسنجی و …

– امکان خواندن و تشخیص پاسخ‌ها از روی پاسخ‌نامه

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ginger Webs Verificare.cover2  300x160 - دانلود Ginger Webs Verificare Business 7.0.7 - طراحی، ساخت و تصحیح پاسخ‌نامه آزمون Ginger Webs Verificare.cover1  300x200 - دانلود Ginger Webs Verificare Business 7.0.7 - طراحی، ساخت و تصحیح پاسخ‌نامه آزمون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 90.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR