دانلود بازی Volcan Defend the Tower برای PC

دانلود بازی Volcan Defend the Tower برای PC

 

دانلود بازی Volcan Defend the Tower برای کامپیوتر

| بازی محافظ برج آتشفشان |

| نسخه PLAZA |

 

Volcan Defend the Tower بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2019 توسط Processor Game Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر گرفته‌ایم، تجربه‌ای است مهیج و جذاب از داستانی علمی-تخیلی که در آن می‌توانید خود را غرق در داستان‌هایی عمیق و پرماجرا کنید. در این بازی شما به عنوان یک سرباز خبره و مجهز نقش‌آفرینی می‌کنید که سعی دارد از برج‌های آتشفشان در برابر هجوم دشمنان محافظت کند. این سرباز، در طول سال‌ها غیبت انسان بر زمین، وظیفه یافته که از آخرین منابع موجود در سیاره حفاظت کرده و از دست‌یابی بیگانگان به آن‌ها جلوگیری به عمل آورد.

در داستان این بازی آمده که پس از فعالیت‌های مخرب زیست محیطی انسان بر روی زمین، این سیاره تقریبا تمامی منابع ارزشمند خود را از دست داده است. هزاران سال بعد، گروهی از انسان‌ها به این سیاره بازگشته تا شاید امیدی برای نجات آن پیدا نند. شما به عنوان یک نفر از اعضای خدمه این سفینه فضایی، وظیفه یافته‌اید که تمامی خاطرات گذشته را فراموش و از زمین در برابر خطرات موجود حفاظت نمایید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Volcan Defend the Tower را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Volcan Defend the Tower2 300x169 - دانلود بازی Volcan Defend the Tower برای PC Volcan Defend the Tower3 300x169 - دانلود بازی Volcan Defend the Tower برای PC

 

Volcan Defend the Tower4 300x169 - دانلود بازی Volcan Defend the Tower برای PC Volcan Defend the Tower1 300x169 - دانلود بازی Volcan Defend the Tower برای PC

 

تریلر بازی Volcan Defend the Tower :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Core i5 2520 2.5GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 970GTX or ATI Radeon HD4650 or higher
DirectX: Version 9.0c
Storage: 9 GB available space
Sound Card: DirectSound® compatible sound card(DirectX®9.0c or later)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Core i5 7700 4.2GHz or better
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 1060GTX or ATI Radeon HD480 or higher
DirectX: Version 11
Storage: 18 GB available space
Sound Card: DirectSound® compatible sound card(DirectX®9.0c or later)

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 6.76 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR