دانلود فیلم آموزش مفاهیم پایه در برق – The Complete Basic Electricity & Electronics Course

دانلود فیلم آموزش مفاهیم پایه در برق - The Complete Basic Electricity & Electronics Course

 

دانلود فیلم آموزش مفاهیم پایه در برق

| The Complete Basic Electricity & Electronics Course |

MP4 | | Duration: 6.5 Hours | Language: English

 

فیلم آموزش مفاهیم پایه در برق نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. امروزه بر همگان روشن است که اختراع انرژی الکتریکی و انواع تجهیزات مرتبط با آن، تغییر و تحول چشم‌گیری را در زندگی ما پدید آورده است. بدون برق و این انرژی ارزشمند، زندگی روزمره ما هیچ شباهتی به زمان حاضر نداشت و شاید سبک زندگی انسان، تا همیشه به مانند هزاره قبل باقی می‌ماند. خوشبختانه این انرژی در اکثر نقاط جهان قابل دسترس بوده و بر مبنای آن، بسیاری دیگر از تجهیزات الکتریکی نیز قابلیت کار دارند.

رشته الکترونیک و الکتروتکنیک نیز در دنیا روز به روز به دنبال یافته‌های جدیدی است که در صنعت برق و الکترونیک مطرح می‌شود. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به این رشته تحصیلی هستید، ما برایتان یک دوره آموزشی مقدماتی را با هدف یادگیری مفاهیم پایه در نظر گرفته‌ایم که مسائلی مقدماتی را طرح و سپس به پاسخ آنان می‌پردازد. این دوره آموزشی، تمرکز ویژه‌ای بر صنعت الکترونیک و هوشمندی زندگی در قرن 21 دارد؛ چرا که در آینده نزدیک قرار است کلیه تجهیزات اطراف ما نیز به کمک همین تجهیزات الکترونیکی به اینترنت متصل شده و فعالیتی هوشمندانه داشته باشند. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزشی مفاهیم پایه در برق :

– آشنایی با مفاهیم مقدماتی در برق از قبیل ولتاژ، جریان، مقاومت و …

– آشنایی با قوانین مختلف در دنیای الکترونیک

– آشنایی با طریقه کار و اتصالات قطعاتی همچون مقاومت، دیود و …

– مناسب برای مبتدیان و علاقه‌مندان به یادگیری اصول اولیه الکتریسیته

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 1.92 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR