دانلود PreventTurnOff 3.23 x86/x64 – جلوگیری از خاموشی سیستم

دانلود PreventTurnOff 3.23 x86/x64 - جلوگیری از خاموشی سیستم

 

دانلود PreventTurnOff

| جلوگیری از خاموشی سیستم |

 

PreventTurnOff 3.23 x86/x64 نام یک محصول نرم افزاری ساده، کوچک و کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید از خاموش شدن سیستم خود به شکلی کنترل شده جلوگیری کنید. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا باید از چنین ابزاری استفاده کنیم؟! این ابزار، در واقع یک سیستم مسدود‌کننده‌ی فرمان خاموشی سیستم است که می‌تواند از اجرای آن به هر شکلی جلوگیری کند. به عنوان مثال، در سناریوهایی ممکن است فرمان خاموش شدن سیستم از طریق شبکه صادر شود؛ یا اینکه استفاده از یک نرم افزار تایمر، در زمانی مشخص اقدام به خاموشی سیستم کند. این برنامه، در چنین مواقعی می‌تواند از اجرای چنین فرمانی جلوگیری کرده و سیستم را همچنان در حالت آماده به کار حفظ نماید.

این نرم افزار را می‌توانید برای جلوگیری از خاموشی سیستم در هنگام Shutdown, Standby, Hibernate, ScreenSaver, Turn Off, Restart استفاده کنید. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربران می‌توانند با استفاده از آن، به سادگی از خاموشی خارج از اجازه جلوگیری کنند. اگر که شما هم بسته به سناریوی موجود، به ابزاری احتیاج دارید که بتواند از خاموش شدن ناگهانی و خارج از برنامه‌ی سیستم جلوگیری کند، این نرم افزار می‌تواند بهترین گزینه‌ی در دسترس برای شما باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PreventTurnOff را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PreventTurnOff :

– امکان کسب اطمینان از آماده به کار بودن سیست و جلوگیری از خاموش یا ری‌استارت شدن آن

– جلوگیری از خاموشی سیستم از طریق فرمان شبکه، تایمرها و …

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

PreventTurnOff.cover1  300x262 - دانلود PreventTurnOff 3.23 x86/x64 - جلوگیری از خاموشی سیستم PreventTurnOff.cover2  300x244 - دانلود PreventTurnOff 3.23 x86/x64 - جلوگیری از خاموشی سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100/200 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR