دانلود بازی Jackal Retro 1.0.33 – جکل رترو برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Jackal Retro 1.0.33 - جکال رترو برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Jackal Retro برای اندروید

| بازی جکل رترو برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Jackal Retro 1.0.33 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی FALCON JSC است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده کرده‌ایم، یک عنوان جذاب و سرگرم‌کننده در سبک اکشن است که شما را به یک حال و هوای پرتنش از جنگ و درگیری با تانک و اسلحه می‌برد. در این بازی، شما بازگشتی افسانه‌ای به حال و هوای بازی Jackal Jeep مربوط به سال 1988 خواهید داشت؛ این نسخه از بازی، سعی می‌کند باری دیگر شما را به همان حال و هوا ببرد. در این بازی، یک گروه از سربازان نخبه در محیطی قرار گرفته‌اند که باید برای زنده ماندن در آن تلاش کنند.

به سربازان در بازی ماموریت داده شده که یک جیپ مسلح را به منطقه دشمن ببرند و اسرای جنگی را از آنجا نجات دهند. بازی با یک هلیکوپتر حامل جیپ شروع می‌شود که باید آن را به قلمروی دشمن ببرد. هدف اصلی، نفوذ به مقر اصلی دشمن و از بین بردن سلاح نهایی آن‌هاست. در طول مسیر، شما باید تلاش کنید که با شلیک به سمت دشمنان، اسرای زندانی را از مقر دشمن نجات دهید. با جیپ خود می‌توانید سربازان اسیر را نجات داده و آن‌ها را به نزدیک‌ترین محل فرود هلی‌کوپتر ببرید و آن‌ها را به مقر خودتان برگردانید. هم اکنون می توانید بازی Jackal Retro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Jackal Retro :

– دارا بودن گیم‌پلی منحصر به فرد و جذاب

– امکان تجربه نبرد در مقر دشمن با هدف آزادسازی اسیران

– دارا بودن عناصر نظامی منحصر به فرد و جذاب مثل جیپ جنگی، هلی‌کوپتر، سربازان خبره و …

– دارا بودن گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Jackal Retro1 84x150 - دانلود بازی Jackal Retro 1.0.33 - جکل رترو برای اندروید + نسخه بی نهایت Jackal Retro2 84x150 - دانلود بازی Jackal Retro 1.0.33 - جکل رترو برای اندروید + نسخه بی نهایت Jackal Retro3 84x150 - دانلود بازی Jackal Retro 1.0.33 - جکل رترو برای اندروید + نسخه بی نهایت Jackal Retro4 84x150 - دانلود بازی Jackal Retro 1.0.33 - جکل رترو برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 164 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR