دانلود CodeAndWeb SpriteIlluminator 1.6.2 x64 – نرم افزار ساخت افکت‌‌های نوری

دانلود CodeAndWeb SpriteIlluminator 1.6.2 x64 - نرم افزار ساخت افکت‌‌های نوری

 

دانلود CodeAndWeb SpriteIlluminator

| نرم افزار ساخت افکت‌‌های نوری |

 

CodeAndWeb SpriteIlluminator 1.6.2 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند به منظور طراحی افکت‌های نوری است که می‌توان از این‌ها در طراحی شخصیت‌های مختلف در بازی‌ها و انیمیشن‌ها استفاده کرد. شما می‌توانید افکت‌های تولید شده توسط این ابزار را در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید؛ به عنوان مثال، هر موتور بازی‌سازی که از سیستم نورپردازی 2 بعدی پشتیبانی کند، با این ابزار قابل استفاده خواهد بود. این برنامه در واقع یک نرم افزار قدرتمند است که برای ایجاد افکت ها و نورپردازی بر روی تصاویر سه بعدی و 2D استفاده می‌شود. این نرم افزار توسط شرکت CodeAndWeb توسعه داده شده است و برای طراحان بازی، گرافیک آرتیست‌ها و تدوین‌گران ویدیویی می‌تواند مفید باشد.

با استفاده از این برنامه، شما می توانید به سادگی نورپردازی و تنظیم نور در تصاویر خود را انجام دهید. این نرم افزار شامل ابزارهایی برای تغییر رنگ، شفافیت، نور محیط، سایه و سایر افکت های نورپردازی است که در طراحی عناصر گرافیکی در انیمیشن‌ها و بازی‌ها کاربرد دارد. همچنین، شما می توانید افکت های نورپردازی پیچیده تری مانند نورهای نقطه ای، نورهای محیطی و … را ایجاد کنید. در کنار این‌ها، شما قادر خواهید بود تصاویر خود را بهبود دهید و آنها را به صورت واقع‌گرایانه تر و جذاب‌تر نمایش دهید. همچنین، این نرم افزار امکاناتی برای ویرایش تصاویر و ایجاد تغییرات در رنگ، کنتراست و سایر پارامترهای تصویری را نیز فراهم می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار CodeAndWeb SpriteIlluminator را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار CodeAndWeb SpriteIlluminator :

– امکان ایجاد کردن نقاط نوری با شدت‌های مختلف در بخش‌های مختلف تصویر

– امکان ایجاد افکت‌های نوری از نوع محیطی در طرح‌ها

– امکان تنظیم نور و روشنایی در طرح‌های مربوط به بازی و انیمیشن‌ها

– قابلیت خروجی گرفتن در قالب فرمت‌های PNG, JPEG, TIFF و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CodeAndWeb SpriteIlluminator.cover1  300x169 - دانلود CodeAndWeb SpriteIlluminator 1.6.2 x64 - نرم افزار ساخت افکت‌‌های نوری CodeAndWeb SpriteIlluminator.cover2  300x169 - دانلود CodeAndWeb SpriteIlluminator 1.6.2 x64 - نرم افزار ساخت افکت‌‌های نوری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR