دانلود Web Developer Pro 6.8.6.0 x64 – اپلیکیشن توسعه و راه‌اندازی وب‌سایت

دانلود Web Developer Pro 6.8.6.0 x64 - اپلیکیشن توسعه و راه‌اندازی وب‌سایت

 

دانلود Web Developer Pro

| اپلیکیشن توسعه و راه‌اندازی وب‌سایت |

 

Web Developer Pro 6.8.6.0 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید، ساده و سریع برای ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت در ویندوز است. این برنامه در واقع یک مجموعه‌ی نرم افزاری قوی و قدرتمند برای توسعه و میزبانی اپلیکیشن بر پایه Apache 2.4, PHP 8, 7 و MySQL 8 است. با این برنامه کاربر به سرعت می‌تواند در ویندوز اقدام به ساخت و میزبانی/راه‌اندازی وب‌سایت کند. این روزها با رشد و توسعه علم و تکنولوژی، بسیاری از خدمات پرکاربرد در زندگی روزمره‌ی ما در فضای اینترنت فعالیت دارند. از انواع اپلیکیشن‌های کاربردی در رایانه‌ گرفته تا موبایل، اپلیکیشن‌های گردشگری و مسیریابی، فروشگاه‌های اینترنتی و … تماما بر بستر مجازی و به صورت غیرحضوری فعالیت و خدمت‌رسانی می‌کنند. به جرأت می‌توان گفت که ارتباط با شبکه اینترنت در زندگی روزانه‌ی همه ما، نقشی چشم‌گیر و مهم دارد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک اپلیکیشن جدید را برای توسعه و راه‌اندازی وب‌سایت در اختیار شما توسعه‌دهندگان قرار می‌دهیم که تمام امکانات مورد نیاز شما در این زمینه را در خود جای داده است.

نصب و راه‌اندازی این برنامه در کمتر از 1 دقیقه قابل انجام است و توسعه‌دهنده به سرعت می‌تواند وب‌سایت مورد نظر خود را میزبانی و راه‌اندازی کند. این برنامه، هیچ اطلاعاتی از وب‌سایت راه‌اندازی شده ذخیره و نگهداری نمی‌کند و با استفاده از آن می‌توانید وب‌سایت و زیرساخت آن نظیر Apache, PHP, MySQL را بروزرسانی و نگهداری کنید. ساختار ساده‌ی این برنامه شامل دو مسیر وب‌سایت/پایگاه داده است و بدون هیچگونه پیچیدگی خاصی به شما اجازه می‌دهد تا وب‌سایت خود را میزبانی و آن را در معرض دید میلیون‌ها کاربر در دنیا قرار دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Web Developer Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Web Developer Pro :

– قابلیت نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

– امکان ساخت و میزبانی سریع وب‌سایت‌های اینترنتی

– دارا بودن امنیت بسیار بالای وب‌سایت‌هی میزبانی شده

– امکان دریافت ساده و سریع بروزرسانی زیرساخت‌ها

– دارا بودن زیرساخت ساده

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Web Developer Pro.cover1  300x222 - دانلود Web Developer Pro 6.8.6.0 x64 - اپلیکیشن توسعه و راه‌اندازی وب‌سایت Web Developer Pro.cover2  300x259 - دانلود Web Developer Pro 6.8.6.0 x64 - اپلیکیشن توسعه و راه‌اندازی وب‌سایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 229 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR